Shekin lunastus iPhonella

Discussion in 'iPhone-keskustelu ja tukikeskus' started by Fraek, Aug 10, 2009.

1. Fraek

Fraek Member

Trophy Points:
    11
  2. cpenter83

cpenter83 Regular member

Trophy Points:
    46
    Mitä uutta tässä olisi? Itse olen tehnyt näin jo pitkään. Esim. Osuuspankin kevytversio pda.op.fi aukeaa kännykällä hienosti ja avainlukulista kulkee lompakossa mukana (tietenkin ilman käyttäjätunnusta ja salasanaa)

3. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
    Viimeksi marraskuussa Teneriffalla siirsin Nordean verkkopankissa rahaa tililtä toiseen kun määräaikaistili erääntyi loman alussa ja olisi muuten jäänyt roikkumaan moneksi viikoksi huonokorkoiselle vastatilille. Enkä edes maksanut datakustannuksia tuosta koska pystyin homman tekemään hotellin aulassa jossa ilmainen wlan-yhteys.;)

Näin helposti saa Nordeastakin mobiilipalvelua varten kevytversion puhelimeen:
    http://www.nordea.fi/Henkilöasiakka...biilipalvelut/Mobiiliverkkopankki/868531.html

Ja jenkkejä ei todellakaan kannata tässä asiassa ihailla koska heillä pankkitoiminta on muutenkin kivikaudelta. Shekki, mikä se sellainen on? =)

Last edited: Aug 10, 2009
  4. Fraek

Fraek Member

Trophy Points:
    11
    Myönnän että shekki on suht vanhanaikanen.. :) Tarkotan tosin että mielestäni on hyvä asia että on saatu puhelinten "turvallisuus" sille tasolle, että voipi hotiaa pankkiasoitaan lennosta.
    En ollu tietonen että esim nordealla on jokin mobiiliversio niiden sivuista olemassa. Sampo pankki ainaki mun tietääkseni vetelee ilman mitään tuollasia, jo olisin kiitollinen jos vastaava tulisi sampolle :)

5. Japsu1

Japsu1 Active member

Trophy Points:
    66
  6. Fraek

Fraek Member

Trophy Points:
    11
    Ei hyvää päivää!! On vaa jotenki olettanu ku sammolla on nii "mahtavat turvapalvelut" et ei perus puhelimessa tuu toimii.. :)

Nyt tosin kun vilkasin tuota sampon mobiilisivua, voisin ehkä haluta jotain parempaa. Lievästi parempi käyttöliittymä/kokonaan oma ohjelma tuolle olisi mahtava!

Mutta kiitos kuitenkin kun valaisitte mua! Näkee taas että aina ei pitäisi vain olettaa asioita ;)

Share This Page