Ohjelmat & Laitteet: ShowShifter, Picvideo Mjpeg Codec, Asus V7700Ti, Avance AC'97 Audio Emolevyllä. Ongelmana Se Että Ääni Laahaa Perässä Eli Ei Kuva Ja Ääni Ei Synkkaa... Nauhoitin Pätkä Ihan Tavalliselta VHS Kasetilta Videon Kautta,Se Toimi Niinkuin Pitikin. Kun Taas Yritän Saada Nauhoitettua Vanhalta Videokamerafilmiltä Kuvaa Koneelle, Siitä Ei Tule Mitään,(olen kokeillut kasettiadapterilla ja Suoraan Videokameralta) kummassakin tapauksessa ääni ja kuva tulee eri aikaan, mikä kumma voisikaan olla tähän syynä?
Hei! Itse juuri aloitin käyttämään ShowShifter ohjelmaa, ja olen joskus huomannut äänen olevan edellä kuvaa. Jostain luin, että mikäli äänen tallentaa CBR muodossa, niin tällöin kuva ja ääni ei välttämättä synkkaa. Mutta ei taida ShowShifterissä olla vaihtoehtoja sille. Itse olen käyttänyt VirtualDubbia saadakseni äänen kuvan kanssa sykroniaan. Se toimii aika helposti, eikä parin tunnin leffan synkronoimisenkaan pitäisi kestää kuin muutamia minuutteja. Mikäli synkronoi, on hyvä laittaa sekä audio että video asetuksiin "Direct Stream"-asetus päälle.