Siemens SpeedStream5450!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by PETE11, Jul 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PETE11

PETE11 Regular member

Trophy Points:
    28

Moikka!
    Mulla on ollut ongelmia DC++ kanssa,mutta nyt olen saanut sen sillä lailla kuntoon,että olen saanut sen toimimaan passiivisena,mutten vielä aktiivisena!Tilanne oli lähes toivoton muutama päivä sitten,mutta sain sen siihen malliin,että voin käyttää tätä ohjelmaa!Ennen langattomaan siirtymistä,tällaista ongelmaa ei ollut!Asiaan:Luultavasti syy,johtuu tuosta otsikossa,olevasta modeemista.Siirryin langattomaan.Mulla on reittimenä,Buffalon WHR-HP-G54 ja se kytkettynä tähän Siemensin "SpeedStream:n(5450)Tila näyttää reititettävää,kun menen tarkastamaan IP:t:ipconfig & myip!Siis eri IP:t.
    Voiko syy olla tässä?Mitä pitää tehdä?Pitääkö tämä muuttaa esim. siltaavaksi tms.Päivittää tai laittaa,jotkut asennukset uudelleen!Yritin mennä Siemensin kotisivuille päivittämään tätä,mutta se on hiukan vaikeaa,koska en ole pahemmin tämän modeemin asetuksiin joutunut puuttumaan ja näin ollen minulla on unohtunut salasana ja tunnus,jota siellä kysyttiin!Hiukkasen vaikeaa!Yritin kaivaa tai etsiä ajuria tai ns:a CD:ä,mutten sitä löytänyt?Ajattelin kuitenkin kysyä teiltä neuvoja,ennenkuin jatkan harjoitusta!
    Loppuun vielä pieni kysymys? Löytyykö mistään suomenkielisiä ohjeia Buffalon reittimelle,WHR-HP-G54!

Last edited: Jul 22, 2007
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page