Siis mä en ymmärrä ohjelmat katosivat?

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by pclekuri, Feb 22, 2006.

1. pclekuri

pclekuri Regular member

Trophy Points:
    26
    tässä hikisenä pähkäilen.. menen lisää ja poista sovellukseen haluisin poistaa yhden ohjelman mutta sieltä on hävinnyt melki kaikki ohjelmat listasta vaikka ne on koneella? siis mitä helv****
    olen kyllä järjestelmän haltija.. siis niitä ohjelmia on tosi vähä sielä vaikka pitäis olla tusinan enemmän? auttakaa ny joku...

2. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    Rekisteri sekaisin? Oletko asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen ja osa näistä puuttuvista ohjelmista on ollut jo asenettuna koneella esim. eri levyosiolla? - Ainakaan vanhoja softia ei tuolta "Lisää/poista" kohdasta pysty poistamaan. Mutta jos olet asentanut softat käyttöjärjestelmän asennuksen jälkeen, eivätkä ne näy tuolla listalla....silloin en oikein tiedä... Ellei sinulla ole jotain tweakkisoftia/muita "Lisää/Poista" apuohjelmia jotka ovat sekoittaneet sen.

3. pclekuri

pclekuri Regular member

Trophy Points:
    26
    no ei rekisterin pitäis olla sekasin.. olen käyttäny säännöllisin ajoin ccleaneria sun muita softia..siis kyllähän asennetut ohjelmat kaikki pitäisi näkyä lisää ja poista sovelluksessa.. en ole juuri asentanut käyttistä uudelleen.. kai se on sitte menny pahemman kerran sekaisin..

4. mawdrgn

mawdrgn Regular member

Trophy Points:
    26
    Toimiiko kone muuten oudosti?

Oletko kokeillut Järjestelmän Palauttamisesta?

5. Marku2

Marku2 Regular member

Trophy Points:
    46
    Kannattaa kokeilla myös korjaus asennusta.

6. pclekuri

pclekuri Regular member

Trophy Points:
    26
    no ei oikeestaan muuten oo oudosti.. toiminu mutta toi vaan ihmetyttää.. en oikeen viittisi uudestaan asentaa nii kova homma:D mutta sekin on varmasti kohta edessä.. häipyykö kaikki ohjelmat mitä olen juuri asentanu jos pistän järjestelmän palautuksen? sit oo päivittäny xp:tä niin häipyykö päivitykset korjaus asennuksessa?

7. mawdrgn

mawdrgn Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei niiden pitäisi mihinkään lähteä. Sen palautuksen saa tietääkseni peruttua, jos homma menee reisille.

Last edited: Feb 23, 2006
  8. pclekuri

pclekuri Regular member

Trophy Points:
    26
    no ok kiitti sulle.. pitää koittaa sitte ku tää menee iha lopullisesti sekasin:D

Share This Page