eli kun täytän tämän http://www.silkroadonline.net/member/member_join.asp sivun kaikki kohdat ja painan Join Now nappulaa niin sit tää vaa menee tohon Silkroadonlinen pääsivulle? kaverini sanoivat että mun palomuuri tai joku virustorjunta ohjelma estää ton rekisteröitymisen??? miten sitä palomuuria si säädetää et se ei estä tota? kun tota Join Now nappulaa painaa niin pitäisi tulla joku Continue juttu. ainii mulla on si toi Windowsin palomuuri ja joku Norton antiviruksenki kai
ootko kokeillu vaan mennä pelaan ja kokeilla sitä sun nickiäs login ruutuun?hitto mulla oli sama ongela aluks kanssa, mut en nyt tähän hätään muista tarkallee miten sain sen nickin rekisteröityä..huomen voin kysyy kaverilta joka autto mua kanssa tossa niin ja en usko että kannattaa yrittää firefoxilla ainakaan kun mulla on se käytössä ja oli sillonkin kun oli toi ongelma. ja sitten kun saat ton toimii niin kannattaa tehä seuraava juttu: editoi seuraavasta hakemistosta tiedostoa hosts notepadilla.lisäät seuraavan rivin viimeiseksi ja tallennat.tämä auttaa clienttia löytämään isäntä serverin aina..jos sulla ei ole tätä riviä niin se voi valittaa ettäserveri on muka inspectionissa ja et pysty painaa sitä start nappia kun sitä ei ole siinä.mutta tuo auttaa siihen toi rivin lisääminen.mut huomen toi rekisteröinti juttu C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\ ->222.111.150.111 gwgt1.joymax.com <--lisää tämä rivi hosts tiedostoon viimekseks
ootko kokeillu vaan mennä pelaan ja kokeilla sitä sun nickiäs login ruutuun?hitto mulla oli sama ongela aluks kanssa, mut en nyt tähän hätään muista tarkallee miten sain sen nickin rekisteröityä..huomen voin kysyy kaverilta joka autto mua kanssa tossa ääh vittu tuplat.. eiku vittu nyt mä muistan! ota palomuuri pois siks aikaa kokonaan kun teet rekisteröimisen.se autto mulla sillo ^^