Silmälappuvideot (Esa Suuro)

Discussion in 'Televisiot' started by linuboy, Oct 25, 2007.

1. linuboy

linuboy Member

Trophy Points:
    11
    Tällä foorumilla nimimerkki Esa Suuro oli hankkinut silmälappuvideonäytön.
    Kaipailisin käyttökommentteja koska aion itse hankkia samanlaiset.
    Vai josko Esan laite olis myytävänä? Jotain Ongelmia Esalla oli toimittajan kanssa. Conrad näkyy myyvän 150 euron hintaan , mutta en hirveästi luota Conradinkaan tuotteisiin.
    Esan tilaama oli muistaakseni kalliimpi ja ehkä siksi parempi

2. Sokar80

Sokar80 Regular member

Trophy Points:
    46
    Sony oli tossa 5v sitten iso kamppania jolla joka tuutissa niitä mainostettiin ite moista ihmettä kokeilin hifi messuilla mut mun silmiin koski n:5min käyttö

eikä mennyt joku 5kk niin monen maan lääkärit kielsi niiden käytön ja tuoteet vedettiin pohjoismaista pois myynnistä en ole sen jälkeen kuulut \ nähnyt niitä

esim jenkki armeija "paransi" malli eli pienensi sitä ja nyt ne ei oo niin kuin aurinkolasit vaan yks tuli tikku askin kokoinen juttu 3->4cm päässä silmästä roikuu kypärästä kiini kuulemma nyt turvallisempi

mut kuka haluu katsoa 1" kokoista ruutua joka roikuu silmän edessä kun kännykässäkin on mulla 2.1" näyttö eikä maksa mitään kun tulee kännykän mukana

3. linuboy

linuboy Member

Trophy Points:
    11
    Olis mukava kokeilla laseja. Mun ajatus ei ole käyttää niitä jatkuvasti vaan vain satelliitiantennia suunnatessa (moottoriohjauksella) samalla kun keikun katolla valjaiden varassa. Kännykän näyttö olisi hyvä mutta kun en näe niin pienestä ruudusta telkkarin kuvaa (ikänäkö haittaa jo)
    Silmälappuvideoissa olisi tarvittava optiikka mukana. Digiboxin kuvan streamaaminen kännykkään WEB:n yli olisi kyllä hyvä idea. En tiedä sitten kuinka laajan kaistan se vaatisi ollakseeen tosiaikainen.

Muistaakseni jossain ko. lasien mainoksessa sanottiin että näkymä näyttää laseissa samalta kuin katsoisi 3 metrin päässä olevaa 37 tuuman televisiota. Kuva ei olisi juurikaan liikkuvaa vaan vain BER lukemapalkki digiboxin säätöruudussa, joten ei pitäisi tulla huonoa oloa. Olen myös siitä onnellisessa asemassa että pääni ei ole tullut kipeäksi muuten kuin silloin jos olen lyönyt sen johonkin.

Share This Page