Nyt kun on tullut hiemanajateltua ja luettua eri puolilla nettia niin aloin epäillä ett kannattaako ostaa nyt tähään koneeseen sims 3 vai kannattaako käyttää samat rahat ja ostaa sims 2kkoselle jotain lisäosia lisää joten kysyn onks se sims 3lmonen kolmenkymmenenkahdeksannen euron arvoinen vai onks parempaa pumpata sims 2kkonen täyteen lisäosilla? nyt on sims 2 peruspeli, yliopisto, lemmikkielämää, vuodenajat ja kamasetit: ikea kamasetti ja kyäkki ja kylppäri kamasetti.
Kyllä se on ihan mielipidekysymys, itselläni on kolmonen, mutta itse en välttämättä pidä sitä juurikaan parempana. Eiköhän se kakkonenkin ole ihan hyvä, kun saa siihen vaihtelua.
mitkäköhän ovat kolmosen hyvät ja huonot puolet? mun mielest on hyvä se ett voi esineita kääntää ihan miten haluu ja se ett voi kävellä ympäri kaupunkii, kun muista uusist ominaisuuksista on vain pätkillinen tietoa voiks joku kertoa lisää niist
Sims kolmoseen kuten jokaiseen sims peliin ei oo demoja mutta luin vähän englanninkielisesta wikipediasta että hyviä ominaisuuksiaja uudistuksia joten varmaan mä sen ostankin. Kiitos nopeista vastauksista!
Itse olen vannoutuneena Sims-fanina hankkinut molemmat, tosin kolmosesta vasta peruspelin kun kakkoseen mulla on kaikki lisärit. Itse en pitänyt kaikkia kolmosen uudistuksia hyvinä, jotkin niistä jopa varsin hankalan oloisia. Riippuu hieman omasta pelaamisesta, kumpaan se peliaika kannattaa uhrata. Kakkosella on mukava pelata erikoisempia juttuja, kun siinä on kaikki lisärit. Ei hirveästi kiinnosta paneutua duuniuraan tai lasten pykäämiseen kun voi yrittää tehdä vihersimin tai ihmissuden . Kolmosella taasen on kiva pelata ihan peruspeliä, uudistukset ovat tehneet peruspelistä hieman mielenkiintoisempaa: asunnon sisustus ja värittäminen on nykyisin loputon suo kun voit muokata kaikkea, ja urakehitys on mielekkäämpää ja sisältörikkaampaa. Itse pelaan siis yhä kakkosta, vaikka uusikin jo on. Kannattaa miettiä millaista peliä itse on kiinnostunut pelaamaan. Jos lisärit kiehtovat, ei ole mikään kiire vielä kolmoseen päivittää.
jos haluat hyvän grafiikan osta sims 2 jos haluat huonomman grafiikan ja enemmän toimintoja osta sims 3
No tuli molemmat ostetuks ja ei se kolmonen ny niin hyvä kun huonokaan oo aika paljon realistisuutta ja jotai juttui mitä oli kakkosen peruspelissä puuttuu, muuten ihan kelpo peli!