Sims 3 lakkaa toimimasta päivityksen jälkeen...

Discussion in 'PC:n pelit' started by nuuuubi, Jan 3, 2011.

1. nuuuubi

nuuuubi Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma:

Sims 3.

Koneeni kannettava, mutta tehokas. Hyvin on pyörittänyt Simsiä ja lisäosaakin, mutta nyt on seuraavanlainen ongelma: Peli ei enää toimi, kun päivitin sen. Ja peli ei suostu toimimaan, ennen kuin asennan tuon päivityksen.

Peli avautuu, latautuu, voin luoda hahmoja ja muokata taloa jne. Mutta heti, kun yritän aloittaa pelaamisen (viim. minuutin sisällä) peli kaatuu ja palaudun työpöydälle. ??? Olen ennen hoitanut ongelman niin, että asensin pelin uudelleen, mutta enää se ei auta, kun peli haluaa välttämättä päivittää ennen kuin suostuu toimimaan...

APUA!

2. JoniS

JoniS Active member

Trophy Points:
    93
    aito? kuulostaa pahasti kräkätyltä mikä sitten kusee aina tiettyyn kohtaan.

oletko käynyt ea:n sivuilta katsomassa jos saisi jonkun fixin tuohon? koska jos aito niin eiköhän monet muutkin siellä ole ihmetellyt miksi ei toimi jos jotain vikaa patchissa.

3. nuuuubi

nuuuubi Member

Trophy Points:
    11

Usko tai älä, niin aito on! Siksi tämä niin kovasti harmittaakin, kun sain vielä joululahjaksi kaksi lisäosaa ja nyt en saa millään toimimaan..... :S

EA ei tiedosta koko ongelmaa, en ymmärrä mistä tämä voi olla kiinni. Peruspeli toimii uusimmassakin versiossa hyvin samoin Maailmanmatkaaja ja Unelmaduuni, jos vain jätän päivitykset tekemättä. Mutta heti, kun asennan Iltahuvit, niin peli aloittaa taas kaatuilun, vaikka en päivittäisi. Olen aivan ymmälläni!

4. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Poista kaikki asennukset, sitten lataat näytönohjaimeesi uusimmat ajurit. auttoi mulla kyseiseen ongelmaan, vaikka olikin jo uusimmat ajurit.

Share This Page