Etsin monista sivustoista sopivaa paikkaa ja tämä on ehkä juuri se oikea Eli ongelmanani on Sims 3. En aikoihin sitä ole pelannut,ostin sen hiukan yli puolisen vuotta sitten ja toimi ihan hyvin.Eilen koitin pitkästä aikaa,ihan ajantapoksi. Kävikin niin,että peli toimii,mutta kestää noin 15min,niin koko kone sammuu.Sammuu siis ihan kokonaan.Aina käynnistettävä uudelleen. En voi käsittää mistä tämä johtuu.Ja kun en tietokoneista juurikaan mitään ymmärrä... Luin tuolta takakannesta,että vaaditaan 2,0GHz suoritin. Katsoin,niin omassa koneessani on 1,60GHz. Voisiko tämä siis siitä johtua? Mutta silloin peli toimi moitteettomasti kun sen ostin.Että eikö nytkin sitten pitäisi... Kiitos kaikille jotka vastaavat
pakettikone? kannattanee aloittaa sillä että näytät imuria koneellisi, kuulostaa ainakin siltä että joku osa (näyttis/prossu) ylikuumentuu ja kone sammuu sitten ettei mitään sula. HWmonitorilla pystyy ihan kätevästi seuraamaan lämpötiloja niin näkee jos menee liian korkealle. http://hwmonitor.en.softonic.com/
eieieieieiei. Kone ei sammuta itseään palon estämiseksi tai pölyn takia, kone sammuttaa itsensä jottai komponentit tuhoudu liiasta kuumuudesta ja pöly aiheuttaa tuota kuumuutta koska ilma ei kierrä riittävän hyvin. Ja hienosti nostettu 2kk vanha ketju johon OP ei ole vastannut, ja sanoin itse jo aikalailla saman kuin sinä aikaisemmin....
Käytänpä tätä ketjua saadakseni ratkaisun omaan ongelmaani Sims 3:n kanssa. Pelin asennus sujuu ongelmitta, mutta peli ei käynnisty launcherin nuolen eikä TS3.exe-sovelluksen kautta. Näyttöni muuttuu vain mustaksi ja koko kone menee jumiin (edes ctrl+alt+del ei tee mitään) -> kone resetoitava virtanappulasta. Olen: - asentanut pelin uudelleen - hommannut uusimman DirectX:n (11) - päivittänyt videokortin ajurin (en tosin aivan varma, olenko ladannut oikean päivityksen) Koneen resurssien pitäisi riittää reilusti. Käytän 64-bittistä Windows 7:ä ja näyttiksenä on ATI Radeon HD 5870 1GB. Ottakaa huomioon, etten ole asiantuntija, joten rautalankaa saa vääntää
AMD Phenom II X6 1055T, AM3, 2.8 GHz EDIT: Ongelma selvisi! Vika oli palomuurissa, joka kysyi lupaa sallia pelin käynnistys. Pelin avaaminen pienempään ikkunaan tepsi.
No heitetääs tähä oma probleema kans, itellä vähä samaa settiä, mut se et ku painaa et alottas pelin, ruutu menee mustaks ja sit palautuu takas, ihanku mitää ei ois tapahtunukkaa, joskus jopa reboottaa itestää. Että mitteehän tähä nyt keksis?
Mulla on sellanen Sims3-virhe, että ensin pelaan ihan tavallisesti. Sitten vähän ajan päästä näyttö jumittuu, mut musiikki kuuluu ja hiiri liikkuu. Sit 20sek-40sek päästä nekin katoaa eikä ees Ctrl+Alt+Delete auta yhtään kun ei sekään toimi! Oon kokeillu seuraavia: -Uudelleen asennusta -Automaattiset päivitykset pois päältä -Lähes kaikkien ohjelmien poistamista -Pelannu ikkunassa -Ja kaaaaaaikkee muuta mitä vaan voi tehdä, mut en oo asentanu Windows:ta uudestaan (aijon kokeilla) Onks kellään muulla ollu tämmöstä vikaa? Tietääks joku miten tän vois korjata? Kertokaa Pliis!!!