Elikkä olen ostanut the sims 3 pelin ja siihen 6 lisäosaa. Olen kokeillut pelejä jo 4 eri tietokoneella, ja jokaisessa esiintyy jotain ongelmia. Ensimmäisen kerran pelailin tuollasella tehomyllyllä (blakstorm) ja peli sammutti koko koneen. Käyttöjärjestelmänä windows 7. Nyt olen yrittänyt pelata omalla koneellani ja tekee samaa eli sammuttaa koko koneen tai sitten sulkee ohjelman ja tulee lukeen teksti sims lakkasi juuri toimimasta. Tietokoneeni on uusi ja siinä riittää tehoo ja vääntyy yllinkyllin tälle pelille, joten osaako kukaan auttaa mitä voisin tehdä että pystyisin pelaamaan ilman jatkuvaa pelin/koneen uudelleen käynnistystä??
Kokeiles päivittää näyttiksen ja muiden osien ajurit. Ja jos tohon simsiin on päivityksiä niin hae neki.
Mulla on vähän samantyylinen ongelma. Mut jos päivitän pelin tai asennan lisäosia, varsinaisen pelaamisen aloitettua peli kaatuu, ja ilmoittaa että peli käyttää koneeni muistia väärin. Enkä osaa siitä enään tehdä mitään. Kun se on joku tietojen suorittamisen estäminen juttu, joka sulkee sen pelin. Mut ku en päivitä sitä, peli toimii hyvin. Mut olishan se ihan kiva saada lisäosiaki siihen..