juu eli olen havinnut koneestani kuuluvaa sirinää powerin läheltä edellisellä samahomma ja just samanlainen ääni eli mikäköhän tossa kummittelee
Poweri viat. Heikentyneet juotokset. Kelat,konkat, Eristelakkaukset. Tuulettimen laakerit. Tuleeko sen nyt powerista,vai jostekin muusta paikasta. Koppa auki ja koita paikallistaa mistä sirinä tulee. Voi olla myös prossun,tai näyttiksen tuulettimien laakerit.
*Mode edit IlmoPJ. Siistitään kielenkäyttöä!* lukekaa tuo xxxxxxx allekirjotua ja entiä mistä kuuluu ko tismalleen samanlainen ääni kuulunu kummallaki
"corsair hx 650w coil whine" hakusanalla löytyi paljon keskustelua tosta powerista. Poweri vaihtoon jos häiritsee liikaa. Voit tietysti kokeilla meneekö "takuun piikkiin".
Kyseisessä powerissa on monella ollut samanlaista pientä "sirinää", mikä johtuu luultavimmin valmistusvirheestä. http://forum.corsair.com/v3/showthread.php?t=85166 siinä on linkki Corsairin forumeille mistä voi lukea asiasta lisää. Sama sirinä saattaa kuulua myös AX malleista. Itse ostin ja asensin juuri AX760 virtalähteen ja itse en ole (vielä) huomannut samaa ongelmaa, mutta kyseinen asia oli itselläni tiedossa jo ennen virtalähteen ostoa. Voit pyytää valmistajalta takuun puitteissa vaihtoa/korjausta, mikäli se on voimakasta tai häiritsevää. Muistaakseni Corsair myöntää virtalähteilleen 7 vuoden takuun.
Poweri on tarkoitettu liitettäväksi maadoitettuun rasiaan, se on jopa turvallisuus riski jos näin ei ole.
hmm no laitanpas siihe mutta onko tolla voinu olla mitää haittavaikutuksia edit eniten mietityttää se et edellisestä powerista kuulu samanlaine ääni