Sitkeä pöpö poisto ohje (media acces)

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by turviz, Jul 4, 2005.

1. turviz

turviz Member

Trophy Points:
    11
    Itse taistelin pöpön kanssa noin viikon päivät, aina kun aika antoi periksi...
    Kävin lävitse foorumin, enkä huomannut, että kenelläkään olisi ollut tämänlaista örkkiä kiusaamassa(hämärää)...
    Itse pöpö ei vaikuttanut pahemmin, mutta pöpö kuin pöpö...
    Elikkäs MSconfig käynnisti aina ko. exe:t [bold]MediaAcck.exe[/bold] sekä [bold]180SA3013.exe[/bold] Eipäs auttanut, vaikka poisti ohjelmat HJT:llä sekä rekisteristä, Kapreskyn scanni ei haivainnut, spybot, sekä adaware havaitsi ja poisti -> kopio itsensä takaisin. Eli kopio itsensä aina uudestaan takaisin teki, mitä tahansa. Pintaa syvemmältä selvisi, että ko. pöpöt olivat levinneet ympäri rekisteriä. En tiedä mikä lopulta oli ratkaiseva rekisterin key/value lopulta ratkaisi asian, mutta poistaa sai rivejä/kansioita ihan tuskaan asti.
    Elikkäs topicin tarkoitus olisi, jos jollain sattuu olemaan ko. pöpö(t) niin itse sain ne poistettua rekisteristä käyttäen hakusanoja:
    Media Acces, MediaAcck, srchasst, Search Assistant, Customize Search, 180SA3013, 180ClientStubInstall, explorer bars

2. Teltti

Teltti Member

Trophy Points:
    11

Share This Page