Elikkäs aiemmista ketjuista tuli ilmi, että pleikkarin ohjaimet ( myös guitar hero kitaran [?]) voi saada toimimaan pc:llä. En kuiteskaan löytänyt yhtään luotettavaa ajuria... Eli kaipailen tänne luotettavaa ajurin linkkiä. En mä viittis ostaa guitar hero metallicaa kitaran kans kaupasta vaan siks että ei saa pleikan kitaraa koneella toimimaan Myöskin ne ohjaimet ois hyvä saaha, kun joissakin peleissä on niin vaikeeta pelata näppäimistöllä... Aina on painamassa viereistä nappia, josta tapahtuu tietysti jotain kivaa...
Siis tä? Laitat vaa sen PS3:n GH ohjaimen kiinni koneesee ja se toimii, ainaki mulla. Ja sama pätee sixaxis ohjaimen kanssa, kaapelilla vaan kiinni koneesee...
ei se toimi silleen kaikissa peleisä... joku frets on fire toimii joo mut gh.ssa ei tapahdu mitään. näppiksellä on nii surkee pelata sitä... -.-
No se on PC:n GH:n "ominaisuus" ettei sille kelpaa ku X360 kitarat suoraan, mut mä käytän PS2 kitaraa adapterin ja xpadderin avulla PC:n Guitar Heroissa. Eli PS3:n kitaran kaveriksi uskoisin tuon xpadderin riittävän et pääset pelaa.