moi! en saa skypen ääniasetuksia kohdalleen. mä kuulen soittajan muttei soittaja minua.koko ajan tulee se viesti että mikrofonisi on liian pienellä.niin kai se on mutta kun en osaa sitä säätää.testisoitoissa ei ääni talletu eikä vihreä mikkipalkki heilahda.kajarit on kunnossa.olen tarkistanut että: -mikki ei ole muted -mikki toimii -kaikki tietsikan muut äänisetukset kyl toimii Sit jos tsekkaan Creative live cam-centerin kautta videonauhoitusta tehdessäni ääniasetukset niin siellä vihreäpalkki jotenkin heilahtaa mut ääni ei riitä testipuhelussa. olen koettanut tsekata skypen näytöstä:TOOLS-OPTIONS-AUDIO SETTINGS-kohdasta ottaa pois rastit kohdasta "automaticly adjust audio settings" sekä mikin että speakersien kohdalta muttei kumpikaan tuota toivottua tulosta eli ääntä. mitä ääniajureita teiion ja mitkä asetukset teillä on? mitä ihmettä ma viel katon?? ääniajuri on realtek AC97 ja kone fujitsu siemens amilo pro V 1000.systeemi on windows xp .auttakkee nyut hyvöt ekspertit !
No jos ei missään ohjelmassa ääni tallennu, niin ei käynyt mielessä että mikki olisi Windowsin puolelta liian hiljaisella?
ääni ei tallennu eikä ääntä saa uloskaan! mä en ole mikään it-guru joten kaikki on mulle melko uutta näissä jutuissa.kuinka mä sen windowsin puolelta tarkistan ja säädän??????mistä ja miten?? kaikki asiallinen apu on tervetullutta