Kun yritän tehdä Xvid-elokuvasta puhelimessa katsottavaa versiota Smartmovie converterilla, niin se ottaa ja kaatuu ja antaa seuraavanlaisen kaatumisraporin: Miten homman saisi rullaamaan? Olen kokeillut tätä useammalla tiedostolla, ja kaikki ovat tehneet tämän.. Pienemmät tiedostot ohjelma kääntää ongelmitta.. Johtuuko kaatuminen koneeni tehoista? Centrino 1,6 GHz, 1G muistia, Kodekit FFDshow..? Auttakaa!!?!?
Juu kokeiltu on moneen kertaan.. Ei apua.. Ei oo kellään vastaavaa ongelmaa? Tai (OT) mitä kodekkipakkeja teillä on käytössänne että pystys kattoon dvd:tä ja xvid/divx/yms.. tiedostoja? Jos kaikki oiski kiinni kodekeista..?
Onko koneella kenties VobSub asennettuna...tuosta vsfilter.dll:stä päättelisin että se tuon saattaa sotkea. Koita poistaa tuo ja asentaa uusin ffdshow: http://ffdshow.faireal.net/
Mulla kävi saman lailla muistaakseni... kun oli tiedostolla jokin pitkä nimi niin ohjelma kaatu. Koitappa vaihtaa tiedostonimeä joksikin lyhyeksi.
Mun koneen tehot celeron 1,1 ghz välimuisti 256mb ja smartmovie converter tomii hyvin, että ei ainakaan koneen tehoista ole kiinni.
No jesh. Poistin ensin kaikki mahdolliset videokodekit ja sitten latasin siitä antamastasi linkistä uusimman ffdshown.. Asensin siitä sen P4-version vaikka mulla on Centrino, mutta onko sillä edes sitten väliä? No kuitenkin, Nyt se ohjelma ei kaadu, mutta jumii muuten vaan. Enää se ei aloita sitä muuntamista edes pienellä tiedostolla!?!? Ja ei tule mitään virheilmoitusta vaan on vaan ja öhmöttää ja jumii. Prkl stna vtu. Lisää tällaisia asiantuntevia neuvoja, KIITOS?!?!? EDIT: Nyt täytyy nolona tunnustaa, että mulla oli valittuna purku- eikä pakkauskodeki nyt tässä vimmeisimmässä pulmassa.. *blush* Mutta kiitos näistä mahtavista vinkeistä, teistä oli hirveästi apua!!