smartripper ongelma (DivX)

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by M.P.T, Sep 2, 2002.

1. M.P.T

M.P.T Member

Trophy Points:
    16
    Nyt kun osaan jo tehdä VCD levyn, Mutta en vieläkään toimivaa Divx levyä. Olen kokeillut teidän ohjetta ja divX for dummies ja mikrobitin ohjetta. Käyttikseni on winXP pro (eng). olen yrittänyt saada smartripperillä tiedostoja koneelle, mutta kansioon siirtyy vts_08_01 ja leffan pituus 20min (kotelossa lukee 2h) region koodi on usa koodi. DivX on ollut alusta lähtien ongelma, voiko koneolla mukamas syynä asiaan? vai onko levyt niin hyvin suojattu? Parhain saavutus on ollut divx leffa ilman tekstejä, mutta nykyään se tössää jo tuohon smartripperiin. vaatii varmaan lisää harjoittelua, mutta en olettanut sitä näin vaikeaksi. Opettelupohjalla tämä juuri onkin.

2. Wire

Wire Guest

Smartripperin pitäisi valita automaattisesti suurin Program chain joka on itse elokuva. Voit itse vaihtaa sen jos se valitsee väärän. Nyt se on valinnut jonkun extra raidan. Pitäisi tulla noin 1Gigan kokoista 4-5 vobia

Levyn suojauksen kans ei ole mitään tekemistä koska Smartripper murtaa olemassa olevat DVD-suojaukset. Jos suojaus toimisi niin eihän se edes ottaisi tuota vts_08_01:stä!

3. M.P.T

M.P.T Member

Trophy Points:
    16
    Kiitoksia. täytyypä kokeilla uudelleen. täytyy lukea ohjeet vielä kertaalleen ja kerrata kaikki vaiheet. DivX olisi minulle parempi kuin VCD, koska en edes omista soitinta niin en paljoa hyödy. VCD on vaan helpompi tehdä. täytyypi kysyä uudelleen jos neuvo ei toimi. muuten. levyllä on 16VOB tiedostoa ja levyn koko 5.2 gigaa. näin ainakin näyttää kun katson properties:in avulla levyä. Eka VOB on joku ihmeen Levyn mainos (pari sekkaa). mutta eipä nyt enempää ennenkuin olen kokeillut neuvoasi.

4. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Smartripperin uusin versio (2.41) tosiaan valitsee automaattisesti elokuvan niistä VOBeista. Eli kun olet käynnistänyt Smartripperin niin ei oikeastaan täydy tehdä muuta kuin valita hakemisto johon VOBit vie.

5. M.P.T

M.P.T Member

Trophy Points:
    16
    no kyllä olen saanut nyt program chainin toimimaan, mutta se on se vob8_01 eteenpäin. mistähän se tuon 8 repii. toiseksi kun katon dvd:tä power dvd:llä. niin leffa alkaa erikohdasta kuin tuo smartripperin syöttämätieto ja vain 20min vaikka leffan pitäisi olla 2h. minne häviävät loput???? kokeilen juuri tätä eräällä sarjalla. eli 4 jaksoa on levyllä. divx on alusta asti ollut hyvin hankala sisäistää, verrattiin sitä mihin tahansa. missä mättää??? olen pihalla

6. M.P.T

M.P.T Member

Trophy Points:
    16
    tässä temuttuani huomasin et levyllä on 5 jaksoa ja nuo vobit 7 - 11 ovat about 1Gb. eli minä sitten rippaaan ne koneelle erikansioihin ja ten jokaisesta erikseen divx:än. muut vobit ovat sellaisia pieniä tiedostoja. pitäisi varmaan harjoitella puhtaalla elokuva dvd:llä. olenkohan kuinka lähellä ratkaisua.

Share This Page