Mitenkäs... mä oon menossa ihan alussa vasta - oisko kolmas tehtävä, kun pitää tunkeutua yhen linnan alueelle huomaamatta, räjäyttää pari rekkaa, hakee infoo patsaalta, tuhota AA-tykki ja paeta paikalta? Kaikki muut hoidettu, paitsi se pakeneminen. Meen kartan osoittamaan paikkaan ja mitään ei tapahdu?!?!?! Pitääks sinne päästä IHAN kokonaan huomaamatta tai jotain. En ymmärrä.
itselläni kävi samalla tavalla. Huomasin, että kaikki rekat eivät ole räjäytetty ja sitten vasta hain sen paperin sieltä patsaan luota ja pakenin. katso myös googlella esim. sniper elite walktrought
Joo, kyl mä mielestäni oon ne rekat posauttanu. Kokeilin pari kertaa melko lailla kaiken muunkin mahdollisen ja mahdottoman tuhoamista siinä kentässä, mut ei. Se vaan heittää mulle nyt siinä, että älä sekaannu taisteluun ja sit kun siinä yrität huomaamati hiimailla sieltä poies, niin aina ne huomaa ja sit tulloo nootaja. Eikä oikein niitä walkthrough-ohjeistuksiakaan ees tolla googlella löydy? Ihan hyvältä peliltä muuten vaikuttais, mut täs kohta alkaa toi turhautumiskertoin nousta....