Sof 2 outo vika

Discussion in 'PC:n pelit' started by tiltti, Jan 7, 2011.

1. tiltti

tiltti Member

Trophy Points:
    11
    terve vaan kaikille!

ilmeni yhtäkkiä omituinen toimimattomuus sof2:ssa eli tänään sammutin pelin normaalisti ja kun taas uudelleen aloin pelaamaan peli ei löytänyt servuja enää. kyse siis moninpelistä ja on aito kokoversio. ja en ole päivittänyt sitä ikinä ja aina on toiminut paitsi nyt tämän viimeisen sammutus kerran jälkeen. olen rajannut vikaa sen verran että muilla peleillä kyllä löytää servuja ja pääsee niihin pelaamaan. eli jokin asetus on itsekseen tai vahigossa muuttunut mutta mikä vinkkejä rakkaat kaverit kiitos!

E: lisätään vielä ettei kukaan ehdota mitään typerää. eli mitään NATteja palomuureja yms ei olla koskettu ei edes silloin kuin peli löysi servuja siihen ei ole ollut tarvetta mielestä en ole myöskään kokskenut tai muuttanut mitään verkko asetuksia mistää peli valikosta enkä palomuurista.

Last edited: Jan 7, 2011
  2. Pallit

Pallit Member

Trophy Points:
    11
    Outo juttu mut oon pelannu tota pelii viimeset 7 vuotta ja nyt kun asensin koneen uusiks niin en millään saa koko pelii toimii just tolta osalta... 4 kertaa asentanu nyt ja kikkaillu säätöjen kans ja ei tuu servulistaa ei sit mitenkään. vika ei mun koneessa ilmeisesti?

3. tiltti

tiltti Member

Trophy Points:
    11
    jep sama täällä ei ilmoittanut mitään virheitä eikä ilmoita vieläään yks kaks ei vaan löydä servuja. eikö kukaan osaa sanoa mikä on vialla. palomuurista säädin että sallii sof2:en verkkoon liittymisen. ei auttanut asiaa

4. Pallit

Pallit Member

Trophy Points:
    11
    Juu, sama mulla. Kaikki säädetty kuntoon ja pb:kin päivitetty monella eri tavalla. Joskus aikoinaan kävi sama homma asennuksen jälkeen mut sillon peli lähti toimimaan uudelleen asennuksella mut nyt ei auta sekään. Oon jopa asennusten välissä siivonnu koneelta kaikki mikä viittaa soffiin mut ei vaikutusta. Ihme juttu et kaikki muut pelit jotka käyttää pb:tä toimii. Toivottavasti alkaa toimimaan taas jossain vaiheessa.

5. KDFIU

KDFIU Member

Trophy Points:
    11
    Itellänikään ei jostain syystä servut näy. Omistan 2 eri konetta ja molemmilla toiminu aina normaalisti ja servut näkyny. Nyt jostain syystä muutama päivää sitten servut vaan katos eikä ole tulleet takaisin. Vika siis tuskin on koneessa jos kerta kummallakin hävisi samaan aikaan. Molemmilla koneilla on siis SoF2 multiplayer demo versio jolloin pystyt pelaamaan vain maata "Mp_Shop". En sitten tiedä toimiikos kokoversiossa mikään muukaan kenttä? Asetuksiin en ole puuttunut ja olen pelannut peliä jo reilut 3 vuotta joten kyllä pitäisi osata käsitellä asutuksia jos ne olisivat jotenkin pielessä. Ainakaan minulla ei auttanut se että poistin pelin koneelta ja latasin sen uudestaan. Olisihan se ihan kiva jos joku tietäisi miten vika korjataan. Mitään en mene sanomaan mutta olisikohan mahdollista että kenttä "Mp_Shop" olisi poistettu kokonaan käytöstä?

Ainiin. Kun latasin pelin ensimmäistä kertaa koneelle minulla ei näkyneet serverit ollenkaan johtuen siitä että minun täytyi käydä ensin sallimassa SoF ZoneAlarmista. Jos siis koneellasi on ZoneAlarm käy sallimassa peli sieltä. Avaa ekana ZoneAlarm ja mene sieltä kohtaan Program Control jonka jälkeen etsit SoFin sieltä ja laitat neljään eri kohtaan "KYLLÄ" merkin (aikaisemmin niissä on ollut todennäköisesti "X" tai "?" merkit).

6. Pallit

Pallit Member

Trophy Points:
    11
    Ei ole zonealarmia käytössä ja muutenkin joka paikasta on laitettu soffi sallituks. Asensin soffin ja koko koneen uusiks 1,5 viikkoa sitten ja ensimmäisenä iltana kun olin asentanut niin toimi normaalisti.. mitä nyt pikkasen PB:tä piti päivitellä. Seuraavana päivänä kun olin menossa pelaamaan niin yhtään servua ei ollut listassa. Sen jälkeen varmaankin 4-5 kertaa asentanut uusiks ja sama lopputulos aina. Oiskohan mitään muuta ohjelmaa, jolla noita servuja saa skannattua? Joskus käytin The All Seeing Eye:ta mutta siitäkin on tehty maksullinen. Niin ja mulla peli on ostettu täys versio niin pitäs toimii.

7. KDFIU

KDFIU Member

Trophy Points:
    11
    Kyllä, servut näkyvät taas! Tulleet tämän päivän aikana. Toivottavasti samanlaisia ongelmia ei tule jatkossa.

8. Pallit

Pallit Member

Trophy Points:
    11
    No niinpä näkyy! Oli pakko mennä kattomaan kun laitoit viestiä. Säästyy vaivalta ku on joutunut ettimään ip:t netistä.

Share This Page