kun yritän tehä servuu niin tulee näin: Hitch warning: 1675 msec frame time Resolving master.sof2.ravensoft.com master.sof2.ravensoft.com resolved to 63.146.124.45:20110 Sending heartbeat to master.sof2.ravensoft.com sit avaan soffin uudestaan ja yritan ettii servun listast.. ei löydy! sit meen source:local niin siel se servu on ja nimen edessä aina [UDP] .. minkähän takii? kukaa muu ei pysty nakeen tota mun servuu eikä sitä löydä ees all-seeing eye:llä! MISTÄHÄN TÄMÄ JOHTUU?? VOISKO JOKU AUTTAA KIITOS ETUKÄTEEN!!!
onko sinulla NAT`? se estää ainakin monilla tuon oman servun hostaamisen. en kyllä osaa sanoa tuota [UDP] hommasta.
pistäppä searchiin NAT. löytyy varmasti paljon keskustelua aiheesta. itse en saa sitä edes kytkettyä pois. tai no...minulla ei tavallaan ole natia, mutta ilmeisesti vastaava rajoittava systeemi.
sitä myös ihmettelen ,kun minulla on f-secure ja sof on siellä sovellusten hallinnassa, lähtevissä udp ja tcp porteissa ei ole mitään, mutta vain saapuneissa udp porteissa on hyväsytty