en saa asennettua kyseistä peliä tulee ruutuun valitus: Setup has detected a previously installed version of sof2 mp test on this system. uninstall sof2 mp test before running the setup program again. en löydä enää mitään soffin tiedostoja koneelta vaikka oon etsiny kissien ja koirien kans!!
Tuolla neuvolla sais winukan asentaa aika usein - voihan senkin tehdä jos älli ei muuten riitä. Itse lähtisin tutkimaan rekisteriä: "Suorita-regedit" Ja ainakin paikasta: HKEY_CURRENT_USER\Software\Raven Software\SoF2 Poista tuo "Raven Software" hakemisto + mitä sen alla on. Myös HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE(\Raven Software) voi olla mahdollinen paikka jossa on "jälkiä" edellisestä asennuksesta!? Itselläni EI ole, mutta windows aikoinan asenetu uusix, soffi oli ja on aina ollut eri levyllä - soffi toimi "heittämällä" uuden asennuksen jälkeen => windowsista varmasti puuttuu joitakin rekisteri tietoja soffistani (koska se oli jo asennettu). Ylipäätänsä käy rekisteriä läpi, kaikki missä lukee "Raven Software" poista ja sen jälkeen asenna vasta uudestaan peli.
olen poistanut jo kaikki soffiin liittyvät tiedostot reksterieditorista aikaisemmin,ei kai sitten muu auta kun asentaa winukka uuestaan :|
JEEEEEE sain sen pelaamaan kokeilin regedit>muokkaa>etsi ja kirjoitin siihen soldier of fortune ja näptin vaikka kuinka monta kertaa niin se löysi jonkun tiedoston