Softa vai hardware ongelma?

Discussion in 'PC:n pelit' started by barza, Jun 4, 2006.

1. barza

barza Member

Trophy Points:
    11
    Olen aikaisemmin vuodattanut täällä kyyneliä BF2:sen takia, koneeni sammuu yht'äkkiä pelatessa, ilman selitystä. Olen jo luovuttanut, enkä pelaa enää:( Milloinkaan muulloin kone ei ole sammunut. Nyt aloin pelata Dream Fall 2:sta ja jo minuutin sisällä sama tapahtuu, ilman että ainakaan ulkoisesti läppäri olisi edes vähän lämmennyt. Esim. Civilization 4 ei sammu edes 8h pelaamisen aikana. Mietin että onko kyse radeon 9700 asetuksissa vai voisiko ongelma olla ihan fyysinen, koneen laitteisto saanut "damagea" tai jotain. Koska myös polttava DVD ei toimi, pystyn polttamaan CD:eitä mutta DVD:t jää jotenkin kesken. Olen tyhjentänyt koneen useasti ja asettanut kaikki uudestaan mutta mikään ei muutu. Eikö kellään ole ollut samanlaisia ogelmia, Fujitsu Siemens amilo 16** , athlon 64 3400+, ATI mobility radeon 9700...
    Eli onkohan ongelmani laitteistossa vai ohjelmissa?

2. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    koita asentaa uusimmata ajuriut koneesees, ne pitäsi löytyä valmistajan sivuiltakin. Mutta jos ei lähde sillä pelittämään ni sitten vaan viet takuu huoltoon, jos on vielä voimassa.

3. jounis

jounis Regular member

Trophy Points:
    26
    Voisin veikata että toi on lämpöongelma.
    Itelläni oli pöytäkoneessa ihan samanlaisia ongelmia ja pääsin niistä eroon kun putsasin prosessorisiilen huolella.
    Toiset pelit vaativat koneelta enemmän kun toiset ja siitä syystä voit pelata jotain pelejä.. kone huoltoon putsattavaks ni luulisin et taas toimii myös BF2.

4. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Näyttiksen tai prossun kuumeneminen, virtalähteen pätkiminen tai muistivika (joko keskus-RAMissa tai näyttiksen muisteissa) tulisivat ensimmäisinä mahdollisuuksina mieleen.

Share This Page