sonera adsl

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by deathline, Sep 24, 2010.

  1. deathline

    deathline Member

    Joined:
    Apr 3, 2010
    Messages:
    69
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Hei!

    Minulla on ongelma. Kun yritän yhdistää nettiin, tulee ensin ''Verkko-osoitteen noutaminen'', siitä noin 30 sekuntia niin ''Vajaa tai puuttuva liitettävyys''. Muutin pois parisen vuotta sitten, silloin oli saunalahden liittymä ja pelitti täydellisesti. Nyt on sitten taas soneran 8/1M netti. Asentaja sanoi, että joku ihmeen arvo (wtj tai joku) pitäisi muuttaa, että pääsisin nettiin. Boxissa kun yhdistän verkkokaapelin syttyy PWR JA SYS kirkkaaksi, tuossa lan kohdassa on 100M oranssina, ja joskus ACT ja DSL:kin välähtelee. (huom. käytin pari vuotta sitten samaa boksia ja muutenkin vanha prestige 600 series). Pitäisikö minun vain odottaa uutta boksia?

    Apua, kiitos!
     
    Last edited: Sep 24, 2010
  2. CSSnaap

    CSSnaap Member

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Messages:
    52
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Pätkiikö sulla netti noin 10min-30min välein ? Mulla nimittäin tekee ihan samaa, muuten toimii mutta pätkii. Ja mulla on myös 8/1M netti. ADSL katoaa ja hetken päästä rupeaa vilkkumaan valo elikkäs se yhistää takaisin.. Just olen soittamassa soneralle et mikäs vittu on homman nimi... Ja boksin vaihto ei auta ite just ostin uuden ja pitäs käydä palauttamassa..
     
    Last edited: Sep 24, 2010
  3. CSSnaap

    CSSnaap Member

    Joined:
    Feb 13, 2008
    Messages:
    52
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    .
     
    Last edited: Sep 24, 2010

Share This Page