Sonera "asiakaspalvelu"

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by ALIS123, Oct 22, 2010.

  1. ALIS123

    ALIS123 Member

    Joined:
    Oct 19, 2005
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Onko soneran naurettavaan äänityspaskaan mitään ohituskeinoa millä vois puhua ihmisen kanssa? Tuo saakelin automaatti vituttaa yhtä paljon ku tää kaapelin pätkiminen.

    Eli siis onko soneran asiakaspalveluun mitään numeroa mikä ei mene tuohon perkeleen vianrajausautomaattiin?
     
  2. teme565

    teme565 Active member

    Joined:
    May 10, 2002
    Messages:
    3,306
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66
    On. Kun automaatti kysyy lopuksi että onko sinulla vielä muuta täsmennettävää tms, niin vastaa siihen kyllä. Sen jälkeen pääsee puhumaan ihan ihmisen kanssa.
     
  3. muppis

    muppis Regular member

    Joined:
    Jul 12, 2007
    Messages:
    224
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    28
    Pari kertaa olen joutunut moisen automaatin kanssa jutteleen, oli aika ahistava kokemus. Plussat kuiten Soneralle / Empowerille reagoinnin nopeudesta. 30 min ja auto pihassa, eikä edes asuta taajamassa.
     
  4. ALIS123

    ALIS123 Member

    Joined:
    Oct 19, 2005
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Enpä kyllä muista kuulleeni tuota vaihtoehtoa kertaakaan, vaihtoehdon haluatko tehdä vikailmoituksen jälkeen loppuu puhelu ja samoin en halua tehdä vikailmoitusta jälkeen puhelu katkeaa.
     

Share This Page