Onko soneran naurettavaan äänityspaskaan mitään ohituskeinoa millä vois puhua ihmisen kanssa? Tuo saakelin automaatti vituttaa yhtä paljon ku tää kaapelin pätkiminen. Eli siis onko soneran asiakaspalveluun mitään numeroa mikä ei mene tuohon perkeleen vianrajausautomaattiin?
On. Kun automaatti kysyy lopuksi että onko sinulla vielä muuta täsmennettävää tms, niin vastaa siihen kyllä. Sen jälkeen pääsee puhumaan ihan ihmisen kanssa.
Pari kertaa olen joutunut moisen automaatin kanssa jutteleen, oli aika ahistava kokemus. Plussat kuiten Soneralle / Empowerille reagoinnin nopeudesta. 30 min ja auto pihassa, eikä edes asuta taajamassa.
Enpä kyllä muista kuulleeni tuota vaihtoehtoa kertaakaan, vaihtoehdon haluatko tehdä vikailmoituksen jälkeen loppuu puhelu ja samoin en halua tehdä vikailmoitusta jälkeen puhelu katkeaa.