Soneran asennus..

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by henkettu, Mar 29, 2007.

  1. henkettu

    henkettu Guest

    Elikkä mä sain Gigantista sellasen tarjouksen, että mä saan tollasen ilmasen A-Linkin modeemin kapan päälle, kun otan Soneran 2 megasen laajakaistan. No nyt mun tarttis saada joltai helpot ohjeet, että mites ton sais asennettua,kun en ite saanu. En oo ikinä nettiä asentanu ja tuntuu hiukka vaikeelta. Käyttöjärjestelmänä on Vista. Pitäis saada toi sit kans langattomaks.

    Ei sit mitää "lue ohjeet" vinkkejä..
     
  2. Lihi

    Lihi Regular member

    Joined:
    Jan 17, 2007
    Messages:
    232
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Osaatko sanoa jotain mikä siinä vois olla vialla? Antaako esim. joku jotain virheilmoituksia?

    Kuinka kauan tämän laajakaista tilaamisesta on? Voisiko olla niin että sitä ei ole vielä kytketty käyttöön?
    Normaalisti yhteyden pitäisi toimia kun vain laittaa kaikki puhat modeemiin ja kompuutteriin kiinni.
     
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Joined:
    Nov 23, 2003
    Messages:
    5,010
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Yhteyden pitäisi toimi vain kytkemällä johdot oikein. Viimeksi kun olin Soneran asiakas tuli yhteyden mukana kiitettävän hyvät suomenkieliset oppaat yhteyden asentamiseksi ja ongelmatilanteiden varalle.

    Onko tullut ilmoitus Soneralta, että yhteys on asennettu ja käyttövalmis?
     
  4. henkettu

    henkettu Guest

    Toosii nolo juttu kävi. Elikkä mä olin asentanut se ihan oikein, mutta sitä ei oltukkaan vielä kytketty, vaikka olinkin saanu niiltä jo yhen kerran postia. Eli nyt mun pitää ilmeisesti odottaa, että e laittaa mulle uutta viestiä siitä, että se on kytketty..
     
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Joined:
    Nov 23, 2003
    Messages:
    5,010
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
    Eipä toi nyt hirveän noloa ole. ADSL asennusajat saattaa olla kohtuuttoman pitkiä ja joskus innostus menee ajatuksen edelle.
     
  6. henkettu

    henkettu Guest

    Juu. Muku mä tulin tänne kyselemään, vaikka oli noin yksinkertainen asia..
     

Share This Page