Soneran naurettava asiakaspalvelu on mennyt jo liian pitkälle, yrityksestä ei saa enää ongelmatilanteessa mitenkään ihmistä kiinni. Nyt kaikki joilla on soneran nettiyhteyksissä tai ihan pelkästään asiakasvalelun kanssa ongelmia niin laittakaa reklamaatio *edit soneran aspan maili - Betrayed* ja vaatikaa kirjallinen vastaus. Ehkä he tajuavat tehdä asialle jotain jos kaikki vittuuntuneet valittaa asiasta ihan soneralle eikä vain kavereilleen tai eri foorumeille. Omat ongelmat ovat soneran kaapelinetin kanssa mikä pätkii vähän väliä ja lukuisista yrityksistä huolimatta en saa soneralta mitään kautta vastausta mikä yhteydessä mahdollisesti on vikana. Saan vikailmoituksiin vain sattumanvaraisesti 1-2 kahden päivän päästä lähetettyjä viestejä että yhteydessä ei ole vikaa, vika on korjattu tai peräti kehotuksia soittaa helpsonille mikä maksaa 2€/min. Kehottivat jopa pistämään vikailmoituksen netin toimimattomuudesta netin kautta kun yritin asiasta kysyä soneran foorumeilla...
Sillä kohtaa jokainen voi tehdä oman ratkaisunsa, kuten minäkin tein, pitkään ja turhaan yritettyäni saada kontaktia asiakaspalveluun, eikä palvelurobottiin. Valokuituyhteyden kävin irtisanomassa Soneran palvelupisteessä ja puhelimen numeronsiirron tein toiselle operaattorille, johon voi olla asiakaspalveluun yhteydessä vielä puhelimitse.
Kannattaa tosiaan äänestää jaloillaan. Puioli tuntia ei ole mitään kun jonotetaan soneran asiakaspalveluun. Ja toi helpson... Aikamoista rahastusta.