Soneralla on tollainen "Sonera PC Pöytäkone" myynnissä ja kun en itse oikein tiedä näistä,niin ajattelin että täältä varmaan löytyy apua. Joten tekeekö tuolla koneella mitään? Käyttö tarkoitus on lähinnä surffata netissä ja vähän kuvankäsittelyä. Specsit: * Fujitsu-Siemens SCALEO * AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core 4000+ –prosessori * Keskusmuisti 2 Gt * 320 Gt kiintolevy * Polttava DVD -asema * Integroitu näytönohjain * 19" WideScreen TFT -näyttö * Aito Windows® Vista® Home Premium -käyttöjärjestelmä Sen takia tuo paketti kiinostaa,kun osamaksu on ainoa keino hankkia uusi kone. Jos joku tietää paremman koneen pienillä osamaksu erillä,niin laittakaa linkkiä mistä löytyy.
Paljonkos maksat tuosta? Kyllä toi noihin käyttötarkoituksiin käynee tosin tuohon kannattaa laittaa parempi näyttis kuin integroitu (jos tuossa on vain integroitu näyttis) Kun jos kokoo koneen niin osamaksu ei ehkä (en ole sata varma) käy.
Kokonais hinnaksi tulee 896,40€. Tarkemmat tiedot koko koneesta: Valmistaja: Fujitsu Siemens • Malli: Sonera PC Pöytäkone Vista • Prosessori: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core 4000+ • Näyttö: 19” Wide TFT sisäänrakennetuilla kaiuttimilla • Keskusmuisti: 2 Gt DDR II 667 • Kiintolevy: 320 Gt SATA II • Näytönohjain: Ati Radeon X1200, integroitu, max 256 Mt jaettua muistia (Direct X9 tuki, ei omaa muistia, käyttää koneen keskusmuistia) • Polttava DVD -asema: Dual Layer DVD +-RW+-R • Liitännät: 5xUSB 2.0, LAN, HD Audio, IEEE1394, Vapaa PCI-Express 16x -paikka, muistikortinlukija • Äänikortti: 7.1 integroitu • Aito Windows® Vista® Home Premium -käyttöjärjestelmä •Tuotteella on 3 vuoden takuu.
on toi kyllä aivan ylihintainen kannataa kattua jostain muusta paikasta missä on myös toi osamaksu mahdollisuus
Minkäs verran tollaisella paketilla pitäisi hintaa? Ettei olisi kauhean ylihintainen. Kiitokset muuten avusta,nyt olen taas hiukan viisaampi.
Vaikea sanoa, kun toi kone on kyllä aika surkea Esim, tuommoisen koneen (keskusyksikön) mikä mulla on (sigussa) saa uutena noin 700 eurolla
Taitaa tuo kone jäädä soneralle. Täytyy yrittää pistää tuohta sivuun,että saa hommattua sopivan koneen kylmällä käteisellä. Kiitos nopeasta avusta.
Kallis paketti. Jos sen on pakko olla osamaksulla niin en osaa neuvoa mutta reilu 850e saat jo melkoisen teho pc:n, parempitehoinen läppäriki irtoais vaikkapa fi.zepto.com:ista tai jostai tarjouksista. Sinuna miettisin uudestaan
jep jep tilasin itse tuon kyseisen paketi ja nyt kun kone tuli oli se hiukan erikone kovalevy on 250gb prosessori 1.8 ja muistia on 2gt ja nyt on soneran sivukllakin kone vaihtunut tähän malliin silloin kun tämän kävin tilaamassa sonera pisteessä minulle näytettiin tuota konetta mikä viestin alussa on......