Sony Bravia KDL32w4000 ja Canon Ixus 90 ei sovi yhteen?

Discussion in 'Televisiot' started by JooLee, Jan 1, 2009.

1. JooLee

JooLee Member

Trophy Points:
    16
    Kamerani ei ole tuettu ilmoittaa tv kun kyten kameran laitteeseen kiinni.

Ei tullut kaupassa edes pieneen mieleeni etteivätkö sopisi yhteen.

Voisiko tämä olla jostain kameran asetuksista tms. kiinni vai onko tosiaan niin että braviaan sopii vain sonyn digikamerat? :O(

2. Trilogiar

Trilogiar Regular member

Trophy Points:
    26
    Yritätkö vetää USB:in kautta vai komposiitilla? Iske komposiitilla scarttiin tai audio reikiin. Kyllä pitäis TV:n välittää kuvaa...

Jos ei, niin veikkaan kameran asetuksia

3. Rekkarit

Rekkarit Member

Trophy Points:
    11
    Olen ymmärtänyt että noi johdot ei pysty työntämään kameran täyslaadulla kuvaa telkkariin. Laatu taitaa jäädä johonkin 480 pikseliä. Käytä usb tikkua niin kuvan laatu on parempi ja kivempi näytellä kuvia anopille. Joissakin tapauksissa latautuminen kortilta kuitenkin hieman anoppia häiritsee mutta sehän ei ole ole sinun ongelmasi.

4. JooLee

JooLee Member

Trophy Points:
    16
    USB:N kautta koetin joo.
    No onneksi ongelma ei ole vakava sillä pystyyhän ne kuvat tästä tietokoneen näytöltäkin katsomaan. Olin vain asiasta todella kummissani kun ei yhteen meinanneet sopiakaan.

Mahtaakos mulla olla tuollaista johtoa... Voihan siellä kameran pahviloodassa vielä ollakkin kun ei ole ollut tarvetta sille.

Oli kuulemma tämä tv malli juuri voittanut joulukuussa jotakin testejä (oisko ollut mikrobitti?) mutta en ole itse vielä lukenut juttua ollenkaan.

5. Trilogiar

Trilogiar Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, Onhan se voittanut ja hyvä tösö on.
    Kuvat eivät tuskin suoraan näy johdolla usbin kautta vaan ne tulee siirtää tikulle (oman kokemuksen perusteella tikku ainakin toimii ja hyvin).
    Mikäli kyse on Digikamerasta eikä DigiVideokamerasta, niin komposiittia ei mukana taida tulla.
    Enkä usko että edes Sonyn omilla kameroilla voi katsella suoraan kamerasta usb piuhan kanssa. Tarvitsee kai massamuistilaitteen jonka käyttämiseen ei tarvitse mitään softaa asentaa.

Joo, MB tai TM testissä voitti 32" vertailussa.

Last edited: Jan 3, 2009

Share This Page