Sopiva fireware?

Discussion in 'PSP' started by Sullivan5, Dec 13, 2006.

1. Sullivan5

Sullivan5 Member

Trophy Points:
    11
    Moi,

Olen hankkimassa psp:n jouluksi ja kysymykseni koskee firewireä. Anttilassa myydään psp giga pack ja olen kiinnostunut sen ostamisesta. Paketin firmwire on joka H = 2.50 tai G = 2.01. Kysymykseni on, että kumpi näistä olisi parempi hankkia, jotta pysytyisin pelata homebrew pelejä. Tiedän, että minun pitäisi tällöin jotenkin downgradeta (tai upgradeta), jotta pelaaminen onnistuisi.

Mikä olisi siis paras firmwire, jonka voisin hankkia, jotta homebrew pelien hankkiminen (saaminen) olisi mahdollisimman vaivatonta ja helppoa?

Onko jompi kumpi näistä kahdesta (2.50 tai 2.01) firmwireistä hankkimisen arvoisia?

Kiitos vastauksistanne (sori, jos kysymykset vaikuttivat tyhmiltä )

2. teemu_h

teemu_h Member

Trophy Points:
    16
    Firewaresta en osaa sanoa mitään ja firewire on IEEE 1394 High Speed Serial Bus. Myöskään firmwireä ei löydy tietovarastostani. :)

Osta se missä on 2.01 firmware ja päivitä 2.71:een. Alaspäivitä 1.50 ja asenna 2.71 SE-C joka on kustomoitu.

3. TearTox

TearTox Regular member

Trophy Points:
    26
    Osta se mis on 2.01. Toi 2.5 voi sisältää TA-082 emolevyn, eikä kaikki homebrewit toimis siin, eikä sitä sais alennettuu 1.5 fversioon.

Share This Page