Mistä saa uusimman version soulseekista? Onko se muuten hyvä ohjelma.. Pitää varmaan ettiä täältä jos joku on tehnyt jotain ohjeita sen käyttöön.
Kannattaisko kokeilla vaikka ton ohjelman nimeä googlen hakusanana? En viitsi edes suoraa linkkiä pistää niin tulee vähän harjoiteltua. Ja hyvyydestä ei ole tietoa kun en ole käyttänyt. Tosin siellä missä nimeen olen törmäillyt niin eipä sitä huonoksikkaan ole haukuttu. Ja linkit FAQ:iin, tutoriaaleihin ja foorumille löytyy tuolta Soulseekin sivuilta.
Varoituksen sanana vaan että ainakin jonkun version asennuspaketti sisälsi jonkun dialerin, joten en suosittele ko. ohjelmaa...
Tuo dialeri kuulostaa vähän pelottavalta. Ei se varmaan itse ohjelma sisällä sellaista. ->pein osaan kyllä googlella etsiä ,mutta ajattelin että joku suosittelisi parasta versiota kyseisestä ohjelmasta.
Ei taida toimia kuin uusin... www.slsk.org saa sen melkein uusimman... vanhaan tein ohjeet aikoinaan. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/44597
eiköhän. ja en itse ole ainakaan ikinä mihinkään dialeriin törmännyt... spybothan nekin hoitaa pois jos tulee.
Nyt pitää kyllä kysyä että onko tuo soulseek maksullinen.. En muuten ymmärrä miten se edes ladataan tuolta www.slsk.org osoitteesta. Auttakaa joku siis maksaako se ? ja miten se ladataan tuolta
Kannattaa varmaan kokeilla download linkin klikkaamista...niitä näyttää kyseisellä sivulla olevan kaksi ja sitten löytyy vielä get it linkkikin...
Noniin vielä soulseekistä. Menen tuonne www.slsk.org:iin ja yritän ladata soulseekin. No sitten siihen tulee sellanen p2p soulseek installeri ja se kysyy mistä maasta olen. Sitten kun olen laittanut sen ja painan yes next. Tulee teksti "i confirm to be the bill payer and i´am over 18 years old! i accept the connection price of gb1,50 per minute" Siis mitä ihmettä onko se maksullinen. Ja saanko asennettua sen jostain ilman tälläistä. Kokeilkaa joku asentaa sieltä se auttakaa..
Eli siis onko tuo se pahamaineinen dialeri. Siis miten saan asennettua sen ilman tuollaista roskaa.. Olis ihan kiva käyttää tuota ohjelmaa. Saakohan siitä imuroitua joltain toiselta sivulta paremman version.