Eli kyseisessä pelissä minulla on ennen ollut sellaisia ongelmia, että ADSL pätkäisee välillä. Nyt ihan tänään ja eilen on tullut uudenlainen ongelma, mikä ei sinänsä ole edes niin paha ^^ Eli juuri ennen kuin tulin tänne whineen niin pystyin pelaan melko kauan Sourcea ilman että ADSL pätkäisee, mutta sitten näyttö pimeni ja siihen tuli lukeen: "hl2 on havainnut virheen ja tuote on suljettava blaa... blaa... blaa" Tämä on sinänsä hyvä, että osaa lopetaa sen pelaamisen välillä, koska kone pitää siitä huolen Pitäisikö joskus ottaa aikaa, että loppuuko se peli jonkun tietyn ajan päästä? ;D
Totanoin, konees on vaan ylikuumentunu. Joku muu voi kertoo linkin ohjelmaan millä lämpöjä voi mitata.
Juu itellä oli joskus koneen lämmöt korkeella ja siks pätki. Sitten paransin tuuletusta ja heti alko toimia paremmin.
http://www.majorgeeks.com/download4181.html Tuossa olis everest home edition jolla voit tarkkailla koneen tietoja ja lämpöjä. Mutta kerro ihmeessä jos ongelma ei johdu lämmöistä, koska itelläni on ollu sama ongelma jo pitkään että cs:source kaatuu kun on pelaillu vähän aikaa. Joskus voi pelailla montakin päivää ilman kaatumista mutta joskus kaatuu parikin kertaa päivässä.
Juhha, miten tolla EVERESTILLÄ pystyy niitä lämpöjä seuraan? Asensin sen nyt ja en löytäny sieltä muuta, kun näiden koneiden osien tietoja.
elikkä siellä on sellanen välilehti kun tietokone ja sit klikkaat siitä anturit kohdasta niin lämpöjen pitäis näkyy siitä.
Kremo. En haluu olla mitenkään alentava, mutta oisit varmasti itekkin löytänyt tuon kohdan jos olisit vaan viittinyt ettiä.
Saatana nixe nää sun postien lisäämisjutut menee aika pitkälle "en haluais olla mitenkään alentava." Ja kurat! Sää vaan koitat puuttua näihin juttuihin "viisaan kuulosesti" ett' saisit lisää posteja. Moderaattorit voi mennä vaikka kattoon jotain mun topicceja tai jotain mihin oon kysyny apua, aina nixe on antanu palautetta! Turhaa sellaista. Se, mikä tekee tästä tyhmää, on että mä ja nixe ollaan kavereita irl Edit: Sitäpaitti en löytänyt sitä, onko nyt hyvä, N-N-N-N-NIGELKILL-KILL-KILL-KILL.... Edit 2: Nonii löysin ne lämmöt, mutta mitkä on tavalliset "hyvät" lämmöt? Mulla oli näyttis: 63 astetta, näyttiksen olosuhteet: 48 astetta ja joku kolmas 48 kanZ
Totanoin.. mul on jo ihan riittävästi posteja. Mulle riittää et oo junior member. Enkä todellakaan yritä lisätä posteja. Löysithän.
Sen näyttiksen lämmöt on ihan OK. Mutta yks mikä muuten saattaa aiheuttaa ongelmia (kuullmma) ni on kaiken maailma codekki pakkaukset ja muut sellaset esim ffdshow.
KATTOKAA NYT NOITA NIXEN VIESTEJÄ AAARRRGGGHHHHHH!!!!z0r!!!!!!!!!! KÄSKEKÄÄ SEN PITÄÄ PÄÄNSÄ KII!!!! Edit: Niin mistä voin poistaa niitä codeckeja?
no meet controlpaneliin lisääpoista sovellus ja sielta poistat sen codekki paketin minkä ikinä oot asentanu, mutta otea sit huomioon että kaikki videot tiedostot ei välttämättä näy.....
Nyt Kremo ja N1X3 pitää molemmat pari päivää vapaata ja lopettaa sen lapsellisen kinastelun forumilla. En halua enää nähdä tämmöistä. Ja tämä koskee molempia.