juu miten/millä ohjelmalla voin lisäillä botteja omalle servulle? et voisi harjootella kunnolla ? jos saisin vastauksia mahollisimma nopeesti esim jonku linki mistä voi ladata ohjelman bottien lisäykseen ja ohjeita et miten saa niit lisättyä? kitos jo etukätee
Tässä pieni lista botti komennoista: bot_chatter: off / radio / minimal / normal Miten paljon botit käyttävät radiota bot_defer_to_human: 0/1 0 antaa bottien suorittaa tavoitteita bot_difficulty: 0/1/2/3 Vaikeus aste bot_join_after_player: 0/1 Odottavatko botit ihmispelaajaa vai ei. 0, niin botit riitelevät keskenään bot_join_team: any / CT / T LIsää botti määriteltyyn joukkueeseen bot_add Lisää botti joukkueeseen jossa vähemmän pelaajia bot_add_ct LIsää botti CT joukkueeseen bot_add_t ... terroristeille bot_kick pokti botti pois servulta bot_kill Tappaa määritetyn botin, tai kaikki esim: bot_kill james bot_prefix: "string" lisää bottien nimeen etu liitteen. Esim: bot_prefix: "AD.com" bot_quota Sallittu bottien määrä serverillä bot_quota_mode normal / fill Määrittää määrän. Normal = Sama määrä, fill = Täydentää toista joukkuetta Lähde: http://turtlerockstudios.com/forums/csbot/viewtopic.php?t=610
pitääkö enne noiden komentojen rustaamista kirjoittaa jotain muuta consoleen ja riittääkö jos mulla on PODbotit asennettuna?
ööh... Eikös nuo PODBotit ole CS 1.6 hässäköitä? Minun mielestä CS Source ei tarvitse mitään botti ohjelmia/botit on koodattu peliin sisälle. Ja ei, Sinun ei tarvitse kirjottaa consoleen mitään ylimääräistä. Tosin voi olla, että komennot ovat vain tällä kerralla tyyppisiä (en osaa sanoa varmaksi, koska en itse näitä botti komentoja tarvitse) eli pitää kirjottaa joka kerta uudestaan aina, kun serveri täytyy syystä tai toisesta käynnistää uusiksi. Ellei sitten tee autoexec:iä.
jees. kiitoksia neuvoista ja joo ne on koodattu pelii sisäl mut prkl ku kone lagaa nii paljo nii o parempi pelailla muitte servuil