Minulla on tämmöinen outo juttu sattunut, että "Lisää tai poista sovellus" -valikosta on kadonnut valtava määrä ohjelmia. Jotkut ohjelmat taas eivät sinänsä ole kadonneet, mutta "Muuta tai poista" -nappi on kadonnut. En tiedä miksi, mutta muistaakseni tämä tapahtui samoihin aikoihin kun päivitin ZoneAlarmin kutosesta seiskaan. Tuloksena minulla on koneella valtava määrä ohjelmia, joiden mukana ei tule omaa uninstalleriaan, ja joita en voi uninstalloida Windowsin avulla. En voi esimerkiksi esimerkiksi unistalloida OpenOfficea, vaikka tarvitsisi, koska "Muuta tai poista" -nappi on kadonnut. Tietääkö kukaan miten voisin korjata tämän ongelman? Tietääkö kukaan edes jotain ilmaista softaa, joka ehkä osaisi uninstalloida OpenOfficen?
Jos vielä koituu haittaa uninstalloimisesta tai muutenkin tuosta toimenpiteestä jolloin nuo "muuta tai poista" -napit katosivat ym. niin Windowsin palauttaminen siihen aikaan ,jolloin et vielä ollut päivittänyt ZoneAlarmia pitäisi siihen vaivaan olla lääke. Tosin en ole nyt varma poistaako se itse päivitystä ,mutta on ainakin itsellä auttanut erilaisiin ärsyttäviin ongelmiin. Järjestelmän voit palauttaa ,seuraamalla Windowsin ohje- ja tuki -palvelun ohjeita.