Eli kun yritäna sentaa ohjelmaa nimeltä rotate me tulee tälläinen virheraportti:varmennevirhe ota yhteys sovelluksen toimittajaan...mitenkä saisin sen toimimaan? kiitos jo etukäteen
sun pitää allekirjoittaa se ohjelma ite. tossa ohjeet http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/showthread.php?t=34494
eipä ole,ainakaan vielä.toinen mielenkiintoinen ohjelma tulee tässä kuussa nokmote ite odottelen tätä innolla
Outoa testasin minuutti sitten,kun luin viestisi,niin silloin toimi. Koeta jos pääset edes etusivulle **** ja etsit sen sieltä kautta. Lisäys: jos pääset etusivulle niin kirjoita NOKMOTE siihen etsintä ruutuun WarezQuality Search
OHO enpäs tiedä,tämän linkin olen löytänyt Bysamir:in omilta sivuilta.Tai sivulta jossa oli linkki myös hänen sivulle.
Oliskohan näin,että arvioit tämän saitin olevan joku waretus sivusto. Mutta luulen että se ei ole sitä,vaan nimi on warezquality.com luulen että tää ei liity mitenkään waretukseen.Odotetaan mitä modet sanoo.
joo luulin et toi on joku WAREZ sivu,kun näytti niin epämääräseltä mut ei siinä sit mitään jos näin ei ole.
Toivotaan,että ei olisi kun näyttää olevan yllinkyllin kelpo tavaraa sielläkin.Mutta jos on niin veke vaan olen samaa mieltä kanssasi.
Jos sivuilta saa latailla kaikkia uusia pelejä, leffoja ja ohjelmia tuolla $4.87 kertamaksulla, niin eipä tuo taida olla ihan lain puitteissa. Listalla on mm. Vista ja Office 2007...
Eli kysyn muilta ny onko kukaan muu löytänyt samanlaista ohjelmaa kuin rotateme kun se kuullostaa niin mielenkiintoiselta mutta kun asennus one niin pirun vaikea ja jos ei tietääkö joku koska rotate me tulisi signatuksi?
Sitä on yritetty signata jo melko pitkään, eikä ole tarkkaa tietoa koska se valmistuu. Jos haluat sitä landscapea netin surffaamiseen, niin suosittelen opera miniä. Kelpo selain ja osaa tuon ruudunkäännön. Ainoana heikkoutena on hitaasti käynnistyvä java. edit: Tuli tuo typerä automaattilinkki tohon operan kohdalle, niin piti heittää tähän oikeakin linkki: http://www.operamini.com/
pyydä vaikka matkapuhelinfoorumilta jos joku viittis sen sulle allekirjottaa,sieltä itekki avun sain,tosin joudut antaan puhelimen imei koodin ja sähköpostis sille henkilölle. mutta aivan loistava ohjelma tää kyllä on.liisä saman tyylisiä ohjelmia on tulossa vuoden alussa