spiderchip

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by ptuovinen, Apr 24, 2005.

1. ptuovinen

ptuovinen Member

Trophy Points:
    16
    Olisi aika modata crystalbox. Olen ajatellut spiderchip sen helpon asennuksen takia. Tarkoitus olisi saada divx- ja mp3-toisto. Ehkä varmuuskopioituja pelejä tulisi pelattua.

Onko arvon raatilaisilla minkälaisia kokemuksia kyseisestä piiristä. Entä onko muita juotoksettomia modeja markkinoilla?

2. jugiman

jugiman Regular member

Trophy Points:
    26
    Tässä nyt on ainakin pieni arvostelu tuosta Spiderchipistä Xhackerboxin sivuilta.
    http://www.xhackerbox.com/artikkelit/spiderchip.html

Ja tässä toinen juotokseton piiri jos boxisi on versiota 1.0-1.5
    (Huom. v1.5 vaatii hiukan juottamista)
    http://www.xhackerbox.com/artikkelit/x-bit_tiedot.html
    V1.6 ja V1.6B koneisiin sen voi asentaa täältä löytyvän adapterin avulla
    http://www.modpiiri.com/index.php?sivu=tuotteet&k=1&l=2&s=0

On myös mahdollista asentaa muitakin piirejä esim. Xecuter3 tai Xenium ilman juotoksia solderless adapterilla, mutta siitä ei ole itselläni juurikaa tietoa.

Itselläni on v1.0 boxissa kiinni tuo x-bit ja olen itse ainakin tyytyväinen tuohon piiriin. Ei kyllä niin monipuolinen kuin esim. SmartXX tai Xecuter3, mutta peruskäytössä hyvä piiri ja säästyy juottamiselta.
    Niin ja tämä siis on vain minun mielipiteeni.

Sen voisin vielä mainita tuosta x-bitistä, että jos käytät XP:tä ja PC:si emolevy on NForce2-piirisarjalla, niin tuo x-bit flash software jolla bios laitetaan piirille ei toimi.

Last edited: Apr 25, 2005
  3. revenb

revenb Guest

Mä ny vähän myöhässä tähän osallistun mutta kaksi kertaa olen spider chipillä boxin modaillut,asennus on todella nopea homma ja ominaisuudet riittää varmasti monelle mutta v***u joka kerta ku laatikko vähän kolahtaa ni fuckin modi/fireles irtoo.En suosittele ainakaan lapsi-perhen modiksi.Kokemusta on :)

4. ilex

ilex Member

Trophy Points:
    16
    mä voin sanoo sen verran että ostin xenium ice piirin juotoksettomalla sovittimella ja xboxia on kuljetettukkin eikä ole ikinä irronnu ja piiri on ihan huippu,eikä sitä voi edes flashata väärin.Tietenkään se ei halvin piiri ole mutta yksinkertaisesti paras :D

5. Maniche

Maniche Guest

Spiderchip on kyllä halpa tekele, en suosittele kenellekkään. Esim. DuoX2 on huomattavasti parempi ja pysyy paremmin paikallaan (tosin joutuu kyllä juottamaan).

Juotoksettomaksi piiriksi suosittelen smartxx, xenium tai x-bit. Noita löytyy ainakin http://www.modpiiri.com

Oon ostanu tuolta Modpiiri.comista jonkun verran ja oon kyllä saanu erinomaista palvelua aina. Suosittelen!

6. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Itse en kyllä tuota X-B.I.T:ä menisi ikinä ostamaan.
    Ainoa keino sen flashaamiseen on sen todella surkea USB-ohjelmointi.
    Mutta Xeniumi ja Smarttia kyllä suosittelen. Solderless palikasta mulla ei ole kokemusta, mutta kuulojen puheella paljon parempia ovat kuin spiderchipillä. Spiderchipistä on itselläni yksi kokemus, joka on todella huono. Siitä meinaan katkeilee ne "jalat" _todella_ helpolla. Muutenkin huono kapistus. Ainoa tällä hetkellä X-B.I.T:n kanssa, jossa erillinen "paneeli" jolla modi kytketään pois päältä. Sekä yhtä surkeat kytkimet, joiden asentoa ei vaihdellakkaan kuin jollain nuppineulalla tms. X-B.I.T on myöskin ominaisuuksiinsa nähden hinnakas.

7. ptuovinen

ptuovinen Member

Trophy Points:
    16
    Spider jääköön kaupan hyllyyn. Ajattelin tilata smartxx:n tai xeniumin.

SlaYer's EvoX Auto-Installerin ajattelin asentaa.

Toimiiko tämän jälkeen varmuuskopiot ja divx. Näytti olevan tuossa autoinstallerissa xbmc.

8. revenb

revenb Guest

Toimii kyllä kaikki ton slayerin asennuksen jälkiin mutta enpä suosittele sen käyttöö,se kun tuppaa sisältään kaikkee skeidaa mikä vaan sekoittaa boxia.(joku varmaan on erimieltä)
    Hae ennemmin xbinssistä ohjelmat ja asenna vain kaikki tarpeellinen yksitellen,näin tiedät ainakin mitä ja missä boxillas on mitäkin.

9. Shadown

Shadown Active member

Trophy Points:
    66
    Juu, samaa mieltä tuosta Slayeristä. Kannattaa itse asentaa ne käsin. Johan sen koko levyn imutukseenkin menee aikaa, jos vertaa jos imuttaa vain dashin ja XBMC:n

10. SnakeBite

SnakeBite Member

Trophy Points:
    11
    voisko joku sanoo minkälaine mod-piiri mun kannattaa hankkii boxii ku se on 11.4.2005 valmistettu ja valmistuspaikka on 05 onks se nyt vietnam

Share This Page