Eli kun avaan SpyBotin ja yritän hakea päivityksiä siihen, jää ohjelma jumiin. Yritin poistaa ja asentaa ohjelman uudelleen, mutta se ei toiminut. Sitten skannasin virukset ja niitä löytyi kolmisenkymmentä. No, poistin ja asensin SpyBotin taas. Ei auta. Sitten päätin tarkistaa virheet ja tsekata, johtuisiko se liiasta virheiden määrästä. Kun ScanDiskin käynnistää, jää se noin 15-30 sekunnin päästä alotuksesta jumiin. Olen sulkenut kaikki ohjelmat, mitkä vain pystyy ctrl+alt+delete- yhdistelmällä, mutta ei se siitä ole kiinni. Koneessa on WinMe. ScanDiskiä kun ei niin vaan uninstalloida ja asenneta uudelleen...
tosta SpyBotista...käytätkö ZoneAlarmia? Mulla se jumiutuu juuri noin, kun haen päivityksiä, eka kysyy ZoneAlarm päästetäänkö ohjelma nettiin -> Yes -> jumiutuu, ei auta vaikka ruksii sen "Aina" kohdan Ratkaisu: heti kun ZoneAlarm kysyy sitä, painaa nopeesti "Yes" kun se vielä lataa ja sit onnistuu
Mulla on sama ongelma tuon SpyBotin kanssa. Käytän ZoneAlarmia, mutta en saa päivtyksiä netistä vaikka palomuuri olisi kokonaan kiinni... Mistä on kyse? Auttakaa nyt joku, todella turhauttavaa, koska SpyBot on hyvä ohjelma