onko kellään kokemuksia tosta spyeraser ohjelmasta ja kannattaako sitä vaihtaa spyware blasterin tilalle. palomuurina on comodo ja turvaohjelmistona avast professional. tossa linkki spyeraserin sivulle http://www.liutilities.com/products/spyeraser/
Käääk, toi on maksullinen ohjelma eikä suojaa "reaaliaikaisesti" kuten Spywareblaster. Eikä tuolla tee yhtään mitään. Säästä rahasi ja pidä se spywareblaster. Jos jollain haluat skannailla niin AVG-Antispyware on siihen. AVG:lla ei ole pakko skannata vikasiedossa ja se taustasuojaus lähtee ilmaisessa versiossa 30 päivän jälkeen pois, mutta senkin jälkeen on hyvä skannerina.
olisko jotain paremmin suojaavaa ohjelmaa kuin tuo spyware blaster. suojaahan sekin mutta, mulle on ainakin ruvennu tulemaan vakoiluohjelmia koneelle melkein kerran viikossa ja olen niitä putsaillu f-securen online scannerilla. eikös spyeraserissa ole realiaikainen taustasuojaus ainakin siinä oli mitä kokeilin joskus. lähinnä ajattelin sen yhteensopivuutta avastin ja comodon kanssa etteivät rupea jahtaamaan toisiaan.
Ihan turhaan maksat siitä. Löytääkö tuo Securen skanneri kenties jotain MRU:ta tai jotain vastaavaa turhaa mitä se pitää "haittaohjelmana"?
kyllä ne on ollu oikeikeita vakoiluohjelmia. olen huomannu yleensä sen siitä että, kone on ruvennu tökkimään oudosti videopätkät ei ole toiminu kunnolla ym. puhdistuksen jälkeen on kone ruvennu toimimaan taas normaalisti.