Spyware kaataa koneen..

Discussion in 'Virukset ja haittaohjelmat' started by mane78, Mar 21, 2008.

1. mane78

mane78 Member

Trophy Points:
    11
    Moi

Toivottavasti joku voi auttaa..Koneeni kaatuu aina noin puolessa välissä spywaren puhdistusajoa. Mä oon käyttänyt spybottia ja superantispywarea. Jostain syystä koneeni hyytyy totaalisesti ja siihen ei auta kuin uudelleenkäynnistys.. Onkohan kyseessä joku harmillinen spyware, joka on hiukan edistyksellisempi ku noi ohjelmat..vai mistä on kysymys?? Koneella on toki selkeästi jonkinlaisia spyware ohjelmia..mutta en tosiaan ainakaan kyseisillä ohjelmilla pääse niitä poistamaan johtuen siitä "kaatumisesta"

2. mane78

mane78 Member

Trophy Points:
    11
    Niin löytyisikö jonkulta expertiltä mahdollisesti tietoa??

3. binamyr

binamyr Guest

minulla nuo ohjelmat kaatoi koneen kun lämmöt ei pysynyt kurissa! minä lähtisin siitä että puhistasin koneen pölyistä(myös tarkista tuuletus) ja sitte hjt-logi fixsaajille varalta!! minulla spybot kaato koneen aina kun scannasi,johtui kun kone kävi liian lämpösenä! spybot on raskas ohjelma ja se voi tehdä tämmösen. ja jos et oo tutustunut cccleaneriin niin lataa se ja puhista sillä! jos su koneen tehot vaatimattomia,niin varmistu ettei turhia ohjelmia,sekä palveluita käynnisty liikaa! jos et saa asiaa kuntoon niin kokeile escannia,vie vähemmän tehoja tai malvarebytes,antimalvarea! on käsittääkseni hyviä!

Last edited by a moderator: Mar 22, 2008

Share This Page