STALKER CALL OF PRIPYAT ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by huhusky, Dec 25, 2011.

1. huhusky

huhusky Member

Trophy Points:
    16
    Termos osaaako joku sanoo miks tossa tulee aina kun aloittaa pelin niin jossain vaiheessa xray 1.6 engine has stopped working ja peli kaatuu ärsyttävää kun ei voi pelata kuin max 5-10min ja tulee kyseinen teksti ja koko romu kaatuu

2. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Oletko päivittänyt kyseisen pelin? Ja kerros minkälaisella koneella yrität peliä pelata?

3. huhusky

huhusky Member

Trophy Points:
    16
    Olen päivittänyt ja Amd phenom II x4,radeon hd 4850,rammia 6gigaa

Emt oisko siinä ny tärkeimmät

4. Jouko?

Trophy Points:
    78
    Yks vaihtoehto on asentaa peli uudelleen.. Itellä ei valitettavasti tuota peliä vielä löydy hyllystä niin en voi sanoa että kuinka buginen se on. Ainakin edelliset on ollu erittäin bugisia mutta patcheilla ne on korjaantunut. Onko muuten Steamista ostettu peli vai ihan normi kaupasta?

5. huhusky

huhusky Member

Trophy Points:
    16
    Jooo oon asentanu kerran uusiks ja ei auttanu mitään. Steamista tossa vähä aika si ostin. Oon yrittäny googlettaa mutta ei löydy kauheesti ku englannin kielellä ja en oikee ota selkoo kaikista mitä pitäs tehdä ja miltää suomi sivuilta ei näytä löytyvän apuja.

6. Jouko?

Trophy Points:
    78
    Jos sulla on Steamissa se "Steam Community In-Game" päällä niin kokeiles ottaa se pois ja testaa sitten. Ainakin joillain on kyseinen toiminto aiheuttanut kaatumisia peleissä kuin peleissä.

EDIT: Ja onhan uusimmat ajurit näyttikselle..

Last edited: Dec 27, 2011
  7. huhusky

huhusky Member

Trophy Points:
    16
    Hmmm otin ton in game jutun pois ja ny testasin about 20min eikä tullut sitä. Ikinä ei noin pitkään oo pystyny pelaamaan mutta ihmeellisiä jökkimisiä välillä tulee ja new gamen kun aloittaa niin aina alussa about 20sekunniks tökkäsee ja sitten vähän väliä sellasia 1-2 sekunnin lageja. Ei voi johtua koneesta kun tällä kokoonpanolla pyörii pelit jotka vaatii enemmänkin olisi kiva viä saada luistamaan kunnolla kun ärsyttävää tullainen jökkiminen ja kun ei tiedä yhtään mistä johtuu. Vaikka graffoja oon säädelly lowilta-highille niin samanlaista joka kerta. Saa nähdä auttoiko tuo in game homma tuohon kaatumiseen. Ja on uusimmat näyttis ajurit

Last edited: Dec 27, 2011

Share This Page