Elikkä mulla tulee joka kerta, kun mä käynnistän mun koneen, sellanen vikailmmoitus, että joku star Force Protection ei ole käytössä jne. Mulla ei ole edes mitään hajua mikä tää Star Force Protetion on.. Kun mä sitten painan siitä, että etsi rakaisuja verkosta, se ilmottaa, että se löys, mut sitten kun mä katson, että mitä se löys, niin siihen tulee sellanen IE:n ei löydetty sivua- juttu.. Tossa on se ilmoistus: Käyttöjärjestelmänä on Vista.
Starforce on peleissä monesti käytetty kopion suojaus. tässä linkissä päivitys kopion suojaus ohjelmaan vistalle: http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=957
Krhm.. mä selvitin tätä asiaa hiukan ja tällasta selvisi: tällasta Ja tällasta Sitten mä poistin tolla poistotyökalulla sen, mut se imotus tulee edelleen. kannattaisko mun päivittää se kumminki, ettei tota vikailmotusta ainakaan tule..? En mä mittän pelejä kumminkaan kopioi..
Sain. Poista peli ja sitten sen jälkeen se Starforce sillä Starforce-poistajalla. E: Onko Vista? Jos on, niinpäivitä se SFP eka.
On vista. Eli ensin päivitän starforcen sitten poistan pelin/pelit ja sit poistan starforcen sillä poistajalla.. Kiitos avusta