Laitoin eilen kiinni uuden kiintolevyn ja asensin Steamin. Kopsasin vanhan steamapps-kansioni (pari sataa gigaa) levylle, ja yritin kirjautua. Vaikka ennen pelien kopioimista Steam toimikin ihan normaalisti, nyt se vain kysyy tunnukset ja that's it. Tulee ilmoitus et 'Connectin to account' mut sen jälkeen steam.exe sammuu. Tehtävienhallinnassa näkyy hetken aikaa steamerrorreporter.exe mut sit sekin häviää. Koitin etsiä netistä apua, msconfigin kautta laitoin käynnistysasetuksia ja boottailin mutta ei auta. Alla on Windows 7 64bit. Apuva? :/
Tai mene Steam kansioon ja hävitä kaikki muu, paitsi SteamApps kansio ja Steam kuvake.Se luo uudestaan tarvittavat filut.Joskus tuo auttanut.
Kokeillaanpas yhtä hölmöä konstia Eli avaa Steami siten, et klikkaat pelin kuvaketta SteamApps kansiosta.
Vilkaseppas, että steamapps-kansion (ja alikansioiden) käyttöoikeudet ovat kunnossa, eli samat kuin sen steam-kansion.. jos steamia käyttävällä käyttäjällä ei ole riittävästi oikeuksia (lue: täydet oikeudet) niin ongelmia voi tulla.
Kumpikaan ohje ei toimi. Poistin nyt sit koko härpäkkeen ja asensin tyhjänä uudestaan niin toimii, pitää kaiketi yksitellen kopsailla filut takaisin ulkoiselta kiintolevyltä tai ladata uusiksi. Kiitoksia avusta kuitenkin.
Siis mitä 5 vuoden jäljeltä olen oppinut, niin pitäis tuo steami aina asentaa uudelleen (sama pätee sen steamapps tiedostoihin). Ainoa mahdollisuus on tehdä rekisteri tiedoston, josta mulla ei hajuakaan. Sanon että asenna Steam uudelleen ja sen sisältö steamin mukaisesti. Tuo steamapps kansion kopsaus ei hyvä.
Siis mitä 5 vuoden jäljeltä olen oppinut, niin pitäis tuo steami aina asentaa uudelleen (sama pätee sen steamapps tiedostoihin). Ainoa mahdollisuus on tehdä rekisteri tiedoston, josta mulla ei hajuakaan. Sanon että asenna Steam uudelleen ja sen sisältö steamin mukaisesti. Tuo steamapps kansion kopsaus ei hyvä.
Eikös steamissa ole itsessään taikka ladattavana steamin sivuilta ohjelma, jolla voi koko steam siirtää toiseen asemaan? Ainakin näin olen joskus kuullut jonkun tekevän