Steam ja Xfire kysymys.. katso

Discussion in 'PC:n pelit' started by schnappi, Nov 5, 2006.

1. schnappi

schnappi Guest

eli mulla on sellanen kysymys, että mulla on tuo Xfire ja Steam. ja onko toinen niistä sellainen johon saan näkyviin kaikki nämä pelit---> Battlefield 2, Day of defeat source, CS source, Half life 2 deadmatch ja Brothers in arms: Earned in Blood.

vai onko jokin muu hyvä saman tyyppinen ohjelma jonne saan nuo kaikki pelit ja löydän ohjelman kautta niihin servut netti peliä varten... tarkennan asiaa jos tarvii!! KIiitos vastaajalle.!!!

2. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Xfiressä näkyy noi kaikki pelit. Steamissa näkyy vaan Steamin omat pelit.

3. schnappi

schnappi Guest

ok... no miten saan ne näkymään tuonne Xfireen kun en saannu ku noi steamin pelit ja BF 2:den??

4. Gocom

Gocom Active member

Trophy Points:
    66
    Xfire huomaa automaattisesti koneellasi olevat pelit. Nyt vaikuttaa siltä että sinun nuo sinun muut pelit ovat laittomia, ei kaupasta hankittuja.

Cheers!

5. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Kokeiles Tools->Options->Games, niin se ettii ne asennetut pelit. Jos ei löydä niin "not installed" listasta etit haluamasi pelin ja painat "browse" ja etsit sen pelin .exe-tiedoston ja kun oot löytäny sen niin paina "apply" ja ok. Sitten vaan käynnistät Xfiren uudestaan.

6. schnappi

schnappi Guest

muuten kaupasta ostin eilen ja tuo source ja HL on aikasemmin ostettu kaupasta

eli asetuksista näkyy että pelit on installed, mutta kun menen sinne servers ja laitan all niin siellä näkyy vain että BF2, Source, DOD ja HL on siellä eli jonneenn on hukkun tuo broters in arms... ja jos joku vois laittaa vähän käyttö ohjetta mulle. kiitos

Share This Page