tuli yhtäkki steam ongelma kun asensin Counter-strike anthologin minkä ostin tuossa toissapäivän niin senkun asensin niin steam alkoi päivittämään kaikkia pelejäni ( cs 1,6=CS CZ=CSS=HL2=DOD=HL2:deatmatch=CG=ECLIPSE=HL2:LC ).. siis Hal-Lifet eivät ole vieläkään valmiit niistä on tullu 2% ja ladattu on 12 tuntia nyt putkeen... siirtonopeus on noin: 250kilotavua/s. eli aika nopea mutta silti eivät nopeudu yhtään ! mikä on siis ongelmana ?? ja linkki CS 1,6 ja CONDITIONIN console komentojen linkin jos joku viittisi samalla antaa. THÄNKS !
Jaa siis mitä v*ttua? Koitas vähäsen tarkemmin selittää... Ostit CS Anthologyn, ok, mutta mitä sä sitte selität josain CSS, Hl2, Hl2DM jne.? Ja vois ehkä _vähäsen_ panostaa tohon kirjotuksee, et siitä joku sais ees selvää. Btw, jos syntymävuosi on 92, ni mites sä CS jo pelailet
siis sulla oli nuo muut pelit jo valmiina..ja sitten menit ja ostit uuden pelin (joka vaatii steam:a!?!..ei, ei,..siis mitään et oppimut aijemmista peleistä?) JA nyt STEAM alkoi päivittää kaikkia sun pelejä? Ja vauhti on hidas/ne eivät päivity? Jaa.."STEAM SUX! Just live with it"... Muistaakseni STEAM todella käy kaikki sun pelit läpi joita se tunnistaa ja yrittää aina päivittää KAIKKI mitä tarvii jos niitä ei ole vähän aikaan päivitetty. JA steam:n servut on erittäin tunnettuja siitä, että ne EIVÄT oiken toimi. Kokeile sammutaa kone ja uudestaan käynnistää peli..ei tuossa paljon muuta kai voi? Ellei steam:n asetuksista sitten löydä "joku" ruksi jolla estetään KAIKKIEN pelien toiminta - koska STEAM pelit tarvitsevt päästä nettiin jotta toimivat (juu - moni sanoo, että offline toimi...niin noh en mä ainakaan saannut sitä toimii niin..). Otan tavallaan osaa....itse olin tarpeeksi tyhmä ja ostin HL2:n....joten tuo steam kikkailu tuli tutuksi..peliä en edes jaksanut pelaa loppuu...CS:S sux imho (on se vaan museo mp fps...)...ja koska steam oli "niin kiva" - on tui HL2 jäännyt pelaamatta loppuun (tosin alkoi myös kyllästyttää koko peli).. Jee jee, itse "sponssasin" Valvea vajaalla 50 egellä - ja enempää ne eivät tule IKINÄ multa saamaan....kiitos STEAM:n.
siis mulla oli steam tunnus ja ostin CS:anthologyn ja asensin sen ( asennus meni oikein ) ja sitten steam alkoi päivittämään kaikki mun pelejä ! siis Kaikki mitä mainitsin edellisessä viestissä. siis se lataus kestää ihan sairaan kauan ( vieläkin lataa ).. ja siirtonopeus on aika hyvä mun mielestä. ja joo oon 1992 syntyny so what ? se on vain peliä 8D
Niin että eikös sen Counter-Striken ikäraja ollu 15-v jos en väärin muista... 92 olis 13 vuotias tällä hetkellä.
Mun steamis ei ainakaa oo ollu mitää vikaa... mut en kyl pela sil mitää muuta ku css:sää ja hl2 ja hl2 deathmach.
no niin latautui vihdoinkin 8D nyt pääsee pelaa taas ja ketä mun ikä kiinnostaa ? ne myy kaupassa mulle k15/k-16 pelei niin kyl mä niitä voin sit pelaa
Kyl kaupas saa myydä k-15 tai k-16 pelei nuoremmille ku 15,16w... se on vaan kielletty ostaa k-18 pelei.
noniin se on vain suositus tota voisko joku laittaa console komentoja näihin peleihin: cs 1,6/ condition zero ja source ? siis linkki kiitos !
Kerro toki tarkemmin minkä tyylisiä komentoja etsit, jos noita käy kaikkia luetteleemaan menee varmaan loppuviikko.
Tähtäimen kokoa voi muuttaa optionsissta. Peliä voi demottaa komennolla "Record demonnimi" ilman " ".
Nii nii kaikkihan sen tietää et optioinseist saa, mut pienemmäks ku esim. css:ässä on cl_crosshairscale (joku luku). Nii saisko silleen 1.6seen??? tietääks kukaa???