siis kaverini ja minä ostimme half life 2 sen puoliksi ja käytimme pelaamiseen samaa accountia kahdella eri koneella mutta pelailin ja seuraavana päivänä koitin uudestaan mennä sisään niin steam väitti että joko käyttäjä tunnusta ei ole olemassa tai salasana on muutettu vaikka kaverini ei ollut tehnyt mitään. Ja arvatkaa vaan harmittaako ku en pääse pelaamaan enkä osta kyllä uuttakaan peliä (enkä enää koskaan valven tuotteita)
Yksi mahdollisuus voi olla että ehkä te yrititte pelata samaan aikaan, mutta myös kaverisi voi olla epärehellinen Paitsi jos itse olet nähnyt että hän kirjautuu Steamiin samalla salasanalla niin hän ei ole!
eihän siinä muuta mutta minä olen se heikompi jos edes meinaan antaa sille turpaan niin saan itse kahta kovemmin
Joo ei tässä mitään turpaan antamista tarvita.. Vaan menet käymään kaverin luona ja sanot että nyt voitas pelata vähän CS:ssää, mutta sano että se näyttää että se menee niillä samoilla tunnuksilla sisään. Eli salasana ja käyttäjätunnus uudestaan siihen alkuun
Kaverisi sai siis puolella hintaa itselleen pelin ja sinä jäät nuolemaan näppejäsi. Muutenkin tuollainen puoliksi ostelu on kyseenalaista, mikäli molemmat eivät asu ja pelaa samassa osoitteessa. Näitä pelejä kun ei ole tehty kimppapelaamista samalla tunnuksella silmällä pitäen. En nyt ole täysin varma Steamin tomintaperiaattesta, mutta voi hyvinkin olla niin että pelaajatili on sidottu tiettyyn koneeseen. Näin ollen toisella koneella pelaaminen voi hyvinkin olla mahdotonta. Pyydä kaveriltasi rahasi takaisin ja osta oma peli.
niin tuota noin jos et muuta keksi niin käväse ostaan hl kakkonen gigantista ei maksa ku 30 e..(en usko että sun maailma siihen kaatuu?..pistäs sen sällin maili niin voin lähettää terveiset:F