Steam ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by wiljo7, Jan 27, 2006.

1. wiljo7

wiljo7 Member

Trophy Points:
    11
    Eli formatoin tossa just koneen ja nyt asensin cs sourcen takas ja kirjauduin steamiin samalla käyttäjällä kuin ennen formatointia.No sitten se kysyy sitä cd-keytä ja kun mä laitan sen niin se valittaa et se on jo käytössä.Pitäiskö mun siis ostaa uus source aina kun formatoi koneen:) Eli mitä pitäs tehdä?

2. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Mulla on tapahtunu monia kertoja toi. Tein sillee menin omal käyttäjäl mis on ne pelit sit siit vaa klikkaan siit pelin kohal "download", tuleeko sulla edes sinne "Games" valikkoon niitä pelejä? sillä akkountilla missä ne pelit on?

3. wiljo7

wiljo7 Member

Trophy Points:
    11
    siellä "games" valikossa ei ole muuta kuin toi "activate product".
    Nyt kun steamin avaa tulee toi duplicate cd-key(mitä mä en voi oikeen ymmärtää kun se on taa sama käyttäjä) ja sit kun sen yrittää aktivoida tulee:
    "Subscription pending:Your subcription has not been completed ,becouse steam servers are currectly unable to process the transaction.
    You won t be able to play cs:source until the subcription process is complete.We are sorry for any inconvenience this may cause.The steam team is as soon as th transaction is complete."
    Eli johtuuko tää nyt vaan siitä ettei steamin serverit toimi vai ei...

Last edited: Jan 27, 2006
  4. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Nyt en itsekkään tiedä, ei ole tullut tuonmoista vastaan.

5. wiljo7

wiljo7 Member

Trophy Points:
    11
    steam on ihmeitä täynnä...

6. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

kyllä. koita asentaa steami uudestaan jos ei onnistu niin steam kusee (niiku yleensä)

Last edited by a moderator: Jan 27, 2006
  7. temeole

temeole Guest

joku on pölliny sun cd-keyt :( :( :(

8. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

Ei se voi johtua siitä koska, ne cd-keyt on laitettu sille akkountille ka eikä niit voi käyttää ku siin akkountis.. jos ymmärssitte :D

9. Ysf

Ysf Active member

Trophy Points:
    68
    Vanhaa accountia käyttämällä pitäs toimia, kyselemättä mitään cd-keytä.

Siis kun asennat sen steaminstall.exe:n niin se siinä se höyrykone kyselee luodaanko uusi vai käytetäänkö olemassaolevaa: Kirjaudu sisään sillä vanhalla tunnuksellasi (login using existing tms.), älä luo uutta (create new).

Last edited: Jan 28, 2006

Share This Page