Steam -ongelma.

Discussion in 'PC:n pelit' started by Biisti, Aug 26, 2006.

1. Biisti

Biisti Guest

Eli, mulla oli joskus Steam ladattuna ja HL Generation Pack ostettuna (sisältää esim. HL1 & CS1.6). No sitten joskus poistin Steamin ja cs:t sun muut. Nyt kun asennan Steamin (ei siis tämä: http://www.csfi.net/tiedostot/8/110 vaan tämä: http://www.csfi.net/tiedostot/8/109) niin kaikki onnistuu hyvin asennukset sun muut. MUTTA. Kun menen Steamissa 'rekisteröi tuotteesi' tai joku semmonen, mihin pitää laittaa vaikka Half Lifen CD-key, niin kun laitan siihen sen HL:n keyn, tulee (yllätys yllätys) 'tuote on jo rekisteröity, asennus ei onnistu'. Miten siis voin asentaa tuon Generation Pack -levyllä olevan CS:n Steamiin? Saan kyllä asennettua pelin mutta se asentuu VALVE:n kansioon eikä toimi siis Steamin kanssa. Onko jossain Steamissa joku 'find games from your computer' tyylinen nappi? Vai pitääkö mun siis ladata toi Steam missä tulee CS mukana? Nettini kanssa siinä vaan menee perhanasti aikaa.

2. kemikaali

kemikaali Regular member

Trophy Points:
    46
    Olethan kirjautunut samalla tunnuksella kuin silloin aikaisemmin.
    Ne kaikki pelit on sillä tunnuksella eli voit ladata ne sitten steamin kautta. Eikä tarvitse mitään cd keytä laittaa.

Last edited: Aug 26, 2006
  3. Biisti

Biisti Guest

Olen kirjautunut. Samalla accountilla. Mutta ei mulla ole tuossa NOT INSTALLED GAMES:ssa muuta kun jotain HL2 Demo, Shadowgrounds Demo ja jotain tommosta, ei oo mitään niit vanhoi pelei. Eikä oo sellasta ollenkaan kun INSTALLED GAMES. Mistä ne sitte saa ladattua?

4. kemikaali

kemikaali Regular member

Trophy Points:
    46
    Siinä listalla ne pitäs olla :/
    Sit vaan tuplaklikkaa ja painelee next ni saa asenttua ne pelit joiden edessä lukee NOT INSTALLED GAMES.

5. Biisti

Biisti Guest

Ei mulla ole siinä mitään :/ Pitää kai sitte odottaa ja ladata toi Steam missä tulee CS mukana -_-

6. Biisti

Biisti Guest

No ei näköjää auttanu sekään. Kyllähän se CS ja HL tuolla INSTALLED GAMES-listassa näkyy mutta siinä lukee sitten että PRE-LOAD COMPLETE ja kun painaa siitä niin se heittää steamin sivuille jossa voi ostaa CS:n. Näköjään tolla mun HALF LIFE GENERATION PACK:lla ei tee enää yhtään mitään kun ei mitään voi asentaa. Paitsi nyt jonku Half Life 1:n yksinpelin.

Share This Page