Steam ongelmia

Discussion in 'PC:n pelit' started by snipu, Sep 29, 2004.

1. snipu

snipu Guest

miksi ihmeessä steam ei päästä pelaamaan??
    mulla on ollut jo kauan account steamiin ja dod sekä half life sinne rekisteröity mutta ei vaan päästä pelaamaan? kyselee cdkeytä mutta kun sen antaa niin sehän tietysti ilmoittaa että cdkey on jo käytössä! ja onhan se kun oon se sinne rekisteröiny.

nyt on sit pelit turhaan koneessa kun ei pääse pelaamaan!

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Kai käytät sitä samaa Account:tia/tili:ä kuin aikaisemmin?

3. snipu

snipu Guest

kyllä käytän samaa tiliä.

4. Haywire

Haywire Regular member

Trophy Points:
    26
    Kokeileppa tuota linkkiä jos vaikka apua löytyisi

http://steampowered.custhelp.com/cg...HNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0yMzgmcF9wYWdlPTE*&p_li=

Varsinkin tuo X:\Program Files\Valve\Steam\Clientregistry.blob .tiedoston deletointia voisi kokeilla.

[EDIT]
    Muutenkin kannattaa lueskella noita ohjeita http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/entry.php -linkin takaa. Jos vaikka onnistuisi.

Itse en onnistunut kirjautumaan tililleni, koska olin vahingossa poistanut jonkin rekisterimerkinnän siivoillessani. Mene 'Lisää/poista sovellus' (Add/remove programs) ja etsi listasta Steam, aloita uninstall. Ohjelma kysyy haluatko poistaa tai korjata -> valitse korjaa (repair). Saattaisi sekin auttaa. Ainakin auttoi minua.
    [/EDIT]

Last edited: Sep 30, 2004
  5. snipu

snipu Guest

täytyy kokeilla. kiitos

6. snipu

snipu Guest

perkele!!! ei toimi vieläkään.kohta lentää sierrat ulos talosta.sierralta ei tule mitään vastausta vaikka sinne lähettää mailia. jos vaan joku tietää miten steamin saa toimimaan olen todella kiitollinen. todella monella on sama ongelma.

7. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Eli jos olet saanut tehtyä accoundin jo kerran niin ei pitäisi olla cd-keyn kanssa ongelmia.

Eli kun teit ekan kerran accoundin sinun piti laittaa sähköposti osoitteesi ja salasana.

Nytten kun kirjaudut sisään niin sen pitäisi kysyä sinun [bold]sähköposti osoitettasi (Accound name][/bold] ja [bold] password (salana jonka laitoit kun teit ekan kerran accoundin).[/bold]

Olet varmaankin yrittänyt luoda joka kerta uutta accoundia (veikkaus koska kyse on CD-key)

PS: Jos veikkaukseni osui väärään niin saattaa olla mahdollista että joku on jollain konstilla onnistunut varastamaan salasanasi. Eli jos sama seriali on tullut kahteen pakettiin niin toinen on tehnyt ilmoituksen että sinä olet pöllinyt hänen serialinsa. Ja tämän seurauksena sinun accound on poistettu käytöstä. Eli tässä tapauksessa mailia sierralle vain.

8. TrediC

TrediC Regular member

Trophy Points:
    26
    cd-keyn resetointi maksaa 10€ mutti pitää olla kuitti ja kuva paketista ja cd-key:stä
    steamin sivuilta luultavasti löytyy sähköposti osoite
    jonne ne voidaan lähettää
    tosin kyseisessä operaatiossa voi mennä kauan kun ei noita pahemmin kiirehditä

9. chopper

chopper Moderator Staff Member

Trophy Points:
    66
    Eniten tuttaa mua, ostin verkkokauppa.com:sta half-lifen, käppäilen himaan, koodi käytössä ilmottaa. Ja sittenkö mun pitäis vielä maksaa 10e jostain tun cd-keyn resetoinnista, sehä o jumalauta yhtä paljon kun pelistä pulitin.

10. snipu

snipu Guest

mulla on kokoajan ollut sama account. meitä on kotka hamina alueella 3 kaveria kellä tapahtui tämä sama juttu samaan aikaan ,viimekeväänä.(kesällä ei paljon ole viittiny paneutua asiaan)laitoin sierralle kuvat pelistä ja keys ja kuitista. saas nähä kuuluuko mitään asian tiimoilta.

11. Supo

Supo Regular member

Trophy Points:
    26
    No mitä sitä 1 enää säätämään kun 2 on tulossa ;)Olisit vaan jättänyt senkin 10 euroa seuraavaan osaan.Sittiä sattuu semmoinen tämä maailma vaan on :)

12. Kopo

Kopo Regular member

Trophy Points:
    26
    naulan kantaan!

13. piiska

piiska Active member

Trophy Points:
    66
    Ite tilasin HL:n Bulldogista muiden osien mukana ja kappas vaan HL CD-Key käytössä. Ilmotin sit sinne Bdogiin tästä ja lähetin sit vielä sen vanhan CD-Keyn sinne ja sain uuden Keyn tilalle.

14. TrediC

TrediC Regular member

Trophy Points:
    26
    no rahastustahan se on ja toi hl taitaa maksaa joissain paikoissa joka alle ton 10€

15. joujou796

joujou796 Guest

tota tapahtu monesti..jotku tilaa pelejä ja lähettelee takas kun on saanu cd-keyn...

Share This Page