Jeh, on se nyt hienoo kun tää hypetetty peli tuli markkinoille ja ittekkin sen eilen sain. Paitsi että...jos sulla ei oo nettiyhteyttä, ni hähähä, etpäs pääsekkään pelaamaan... V***U! Teki mieli lähteä työtään toi levy niitten Valven äijien ***seeseen! Eipä tätä kerrottu minulle ostohetkellä ja pelin kotelossakaan ei ollut mitään mainintaa, ennenkuin sitten revin muovit päältä ja sisällä olevassa "manuaalissa" oli pieni maininta asiasta, voi huoh! Luulempa kuitenkin etten ole yksin tämän ongelman kanssa(?).
En tosin ole itse vielä HL2:ta hankkinut, enkä kansia vilkuillut kaupoissa. En ole vielä kuitenkaan sellaiseen peliin törmännyt, joka moninpeliin vaatii netti-/LAN- yhteyttä eikä kansissa olisi asiasta edes jotain mainintaa. Ainakin minimi- ja suosituskokoonpanojen tiedoissa mainitaan nettiyhteyden tarpeesta. Jos näin ei kuitenkaan ole, niin eikun kauppaan ja rahat takaisin.
En ole hl2 kansia nähnyt, mutta jos siinä ei asiasta mainintaa, eikä myyjäkään kertonut, niin kauppaan takaisin! Ja HL2 vaatii steam-aktivoinnin ihan yksinpeliinkin, vaikka sitten pelaisitkin offline. Muitakin vit****sen aiheita peli on ostajille aiheuttanut steam-aktivoinnin lisäksi: kaupasta ostettu peli vaatii cd:n asemaan jotta voi pelata. Steamin kautta ladattu peli tätä ei vaadi. Pikkuvikahan tuo on mutta ihmetyttää vain että miksi?
Nojuu..kun tässä ekoista alkutraumoista on jotenkin selvitty ja tutkittu tuota pelin koteloa, niin lukeehan siellä: Minimum Requirements, Other: Internet Connection Mutta silti.
Näyttäs vaativan DVD aseman.. Yhden hiton pelin takia pitää munkin se sitte ostaa, kun en muuten millään DVD asemalla mitään tee..
Turhaa valitusta, nettiyhteyksen pakollisuus selviää kotelosta, kuten myös DVD aseman. Itse ostan aina mielummin DVD version, ettei tarvitse 5cd:n kanssa tapella. Tai tässätapauksessa ostin steamistä. Ei minkäänlaisia ongelmia ja peliä olin pelaamassa klo.10.10 16.11
En muuta valitakkaan, mutta miksi ihmeessä sitä ei saa tavallisilla cd:llä?? Tiedän että se on perkeleen iso mutta silti..
Loistavaa.. =/ No kai se pitää se dvd asema sitte ostaa.. Mikäköhän mahtas olla hyvä merkki? Siis ihan tavallinen luku asema, ei polttava.. Ja mielellää hiljanen.. Oon muistaakseni jostai lukenu että Plextorin asemat ois hyviä..?
Ihan vaa vinkiks, et kannattaa lukee minimivaatimukset. Other kohdassa lukee DVD-rom ja Internet Connection. Ja nämä olivat minimi vaatimuksia
Joo musta toi on hyvä systeemi ja on varmaa että tulevaisuudessa se on melkein joka pelissä.Nettiyhteys tänäpäivänä on melkeinpä pakollinen ja ihan turha sen hommaamista on lykätä.
niin osaako kukaan suositella sitä DVD asemaa? =) LG:n asemiin en koske edes metrin pitusella kepillä.. =P
Oikeastaan sama minkä otat, jos LG ei kelpaa niin ota vaikka liteon, myös huuto.net:issä on edullisia asemia.
/Valvelle vittuilua/ Siis mun mielestä tämä piraattien pelko on mennyt aika liialliseksi, jos toi internetyhteys pakko on sen takia tehty. Ei se estä mitään! Tälläkin hetkellä se "steam rip" löytyy warena ja pitäs toimii ihan jotenkuten, kohta varmaan tulee parempi ulos. Toi DVD asema pakon ehkä ymmärrän, kyllä nykykoneista semmonen pitäs löytyy, mutta kyllä se vituttas jos sen joutuu pelin takia hankkimaan. /Valven ylistystä/ On tota pelii hypetetty niin vitusti että se pakko osta. Pitäs itte nyt saada vaan opintotuesta rahat peliin (meni kaikki rahat eilen ja darra on KAUHEA!) ni pääsis PELAA!