Eli homman nimi.. Kun joku innostuu Counter Strikesta ja haluaa pelataa sitä niin mitä sen tulisi tehdä (olen täydellinen jäsen itse, mutta kaveri pyysi laittaa sillekki Cs:n, en vaan kuolakseni muista mitä miten) Kokeilin ladata steaminstall_full.exe ja asensin sen .. sitten loin uuden accountin .. mutta cs:ssä ei näy ... Apua!! 2. juttu. hankkisin Cs-condition zero:n ja asensin sen muuta steam ei havaitse sitä..??
Tarvitset cd keyn pelataksesi sitä cssää 2.juttu: Paina Browse games siinä steam alkuvalikossa -> Sitten "register product i already own" -> ja syötä se cd key Condition zeron boxista niin sitten se tunnistaa sen.
1.juttu: tarkoitat varmaan counter strike:n CD-key (jos niin, niin ei toimii) olen kokeilut omaia vanhoja ja netistä ladattuja mut ei toimii.. 2.juttu: minun kohdalla kun kirjoittaa se cd keyn se ilmoitta " U already got all games in your account" tai "all products already have been registrated" tai jotain sinne päin. silti aina kun avan cs-cz: siellä on kohta play online whit steam. ja kun sitä painaa niin se haluaa asentaa steamen..??
Mitä netistä ladattuja ?? jos ne on niitä key generaattoreilla tehtyjä ni ei tietty toimi. Ja noi Half life ykkösen cd keyt ei ole 100% että toimii steamissa mut condition zeron keyt pitäs toimia 2.No oletko jo laittanut sen sun condition zeron cd key johonki toiseen accounttiin ?? jos oot ni et voi tehä sillä enää uutta
mikään ei toimii oli se sitten zeron netistä tai kannesta tai hl tai Cs (netistä tai kannesata tai generaattorista.. Pyyh!!) 2. ei ole edes yritetty käyttää mihinkään muuhun kuin mun accountiin--> ja sit ilmoittaa ( lukee edelliseessä viestissä) mukamas mä oon jo rekisteröinyt zeron ja se mukamas näkyy steamissa...
vielää sellainen et kun oot ekan kerran asentanut zeron (eikä sulla ole ennestään accountia eikä steamii,) zeron valikossa se kohta et "play in internet whit steam" sitten se asentaa steamen ja luot ihan uuden accountin ja yrität käyttää ihan täysiin käyttämätöntä keytä niin, eikös sen play in internet whit steam" pitäisi hävitä.. mutta vaikka kaikki edellä mainittu on tehty niin siellä on silti sama virke ja kun sitä taas painaa se taas yrittä asentaa steamin. siis oravan pyöraa käy mutta nettiin et ikinä pääse.
Jos se cd key siinä kotelossa ei toimi niin mene ihmeessä vaihtmaan koko peli kauppaan, jotta saat toimivan cd keyn 2.Niin se asentaa sen siitä play online with steam. Kun olet kerran sen asentanu ni käynnistätä vaan steamin ja syötät cd keyn ja annat pelien päivittyä ja alat pelata Mutta sun cd key on siis jo jonku käytössä käy vaihtaa kaupas uus mist ostit sen muuten et voi pelata netissä
Kiitos vinkeistä.. Täytyy hoitaa homma .. Pidän tän ketjun vielä auki jos jotain ilmene mut muute kiitos vielä kerran..