Kuinkas saan nostettua STEAM:in kautta pelattavien pelien virkistys taajuutta etenkin kokoruutu tilassa?(Windowed mode pelaa kuin buikki) Jos olette painineet samaisen bropleeman kanssa niih kertokaa toki kuinka ratkaisitte moisen ongelman.. Iam running out of options.... Aijoo tos ois sitte näyttiksen&näytön malli GF4-MX440, Samtron 96p
NVIDIA:n ohjauspaneelista löytyy moinen kohta josta homma onnistuu. Tosin uudemmilla ajureilla vaatii vissiin Coolbit:in rekisteriavaimen laittamista. Myös Steam:ista homma onnistuu laittamalla pelin käynnistysoptioksi -refresh 85 tuon 85 sitten korvaa halutulla virkistystaajuudella.
Öh jooo...??? Tuota mun näyttiksen paneeli ei näytä ihan tuolta... MX-440:ssa puuttuu tuo vaihtoehto... THX anyway.. Steamin omat säädöt eivät vaikuta millään tavalla kokoruutu tilaan. Ei ainakaan tällä vehkeellä...? Jos löytyy lissää nuita vaihto-ehtoja niin olen avoin uusille ehdotuksille
-refresh [Hz]: Specifies the refresh rate the game will use upon loading. This is normally not required as your system should already use the optimal refresh rate at your chosen resolution. However if this is not the case you can force it to a specific refresh rate (e.g. -rate 85). Make absolutely certain that the rate you are trying to apply does not exceed your monitor's capabilities otherwise you may damage your monitor - especially if you change resolutions and forget to change this option.
Eli coolbits 2 nimellä löytyy googlesta ainakin tuo rekisterilisäys jonka jälkeen tuo virkistystaajuuden säätäminen pitäisi onnistua.
Joo ei toimi toi set refress steamin ei se ei vaikuta kumpaisenkaan tilan virkistystaajuuteen.. Hyvä jos teillä toimiii koska täällä päin ei koetin kaverin koneella ja siinä toimii ilman mittään onkkelmia mut sillä onkin X800 xl.... Noooh täytyypi varmaan mennä näyttis kauppaan....
Tuota noin millähän ajureilla paneelin saa näyttämään tuolta koskapa mun näyttiksen ajurien ver.81.9.5 ...?