Elikkäs tänä aamuna steami oli taas näköjään päivättäny itsensä, ja tämän jälkeen kaikki steamin pelit alkoivat pätkiä armottomasti. Näin Steamin sivuilla: Updates to Steam have been released. The update will be applied automatically when your Steam client is restarted. This release includes a number of very specific CPU and memory footprint optimizations brought over from the Half-Life 2: XBOX development codebase. The release also includes all of the engine groundwork to enable the Day of Defeat: Source launch that will happen Monday, September 26 at 3:00 PDT. Onko kellään muulla tullut samoja hidastumisia? Paitsi tietenkin tehokkailla näyttiksillä ei eroa varmaan huomaa.
Juu, ping kasvoi choken myötä ja pientä pätkimistä. Sattuuko sinulla olemaan näytönohjaimena geforce fx5500? Kolmella kaverillani on ollu juuri tuon näytönohjaimen kanssa ongelmia sourcen kanssa.
Minulla ei ole muuta sanottavaa steamistä, se ei vain yksinkertaisesti toimi niinkuin pitäisi eli se on turha.
Joo on sillä Miriduksella FX5500 niinkuin on minullakin. 26..9 taisi tulla uusi päivitys joten eiköhän ongelma ole sillä korjaantunut?!... Itselläni ei ole nettiä nyt käytössä( en pääse Sourcea pelaamaan ), mutta ilmoittakaa toki jos ongelma jatkuu...
No minulla on tuo FX5500(huono tiädän) ja on todella paljon pätkiny eikä mulle ole tullut tuota maanantain päivitystä?
Juu... No semmonen juttu että laittakaa siihen Launch optionsiin: -dxlevel 80 Tuo on auttanu parillakaverillani ja uskoisin että teilläkin